Question Hoe heb je chemische stoffen voor onderzoek 'ontdekt'?

Rita

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Ik maakte kennis met researchchemicaliën toen ik op een dag onderzoek deed naar bromaz, het veiligheidsprofiel en de legaliteit ervan.
Ik heb geen graad in scheikunde of iets wat daarmee te maken heeft om echt onderzoek te kunnen doen naar deze stoffen, maar ik vind het nog steeds allemaal erg intrigerend.
Ik ben benieuwd hoe jullie dit forum en RC's in het algemeen ontdekt hebben.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Dit wordt farmacore genoemd. Als je heel veel geneesmiddelen met een vergelijkbare werking met elkaar vergelijkt, zul je zien dat ze een aantal basisstructuren delen. Dit worden scaffolds genoemd. Populaire stellingen zijn onder andere fenylethylaminen, amfetaminen, gesubstitueerde fenylethylaminen (zie Phikal van Alexander Shulgon), methamfetamine, mdxx psychostimulanten, allemaal gebaseerd op fenylethylaminen. Ze lijken erg op catacholaminen zoals dopamine, noradrenaline en serotonine. Cathinonen zijn andere psychoactieve steigers. Trefwoorden voor onderzoek ; bevoorrechte drugsteigers en farmacore

Sir_Smokealot

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Ik kwam de rcs tegen via kruiden, ik wist dat het effect niet van de kruiden kon komen en dus begon ik mezelf te informeren.

• Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
PV-geneesmiddelen. RC-scène. Learningcurve gestegen voor profiteren china pakket

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Ik kreeg het nieuws weer van chemische bedrijven dat ze grijze marktartikelen aan de deur toestonden en verhuisde toen naar Japan die een drijvende markt hebben 2006 daarvoor was het vooral mond-tot-mondreclame en een medisch artikel van gepatenteerde chemicaliën die zijn gemaakt en niet getest.

HIGGS BOSSON

Expert
Reaction score
716
Ik doe al 17 jaar onderzoek naar nieuwe psychoactieve stoffen. Helaas hebben de meeste landen analoge wetgeving geïmplementeerd, waardoor onze activiteiten illegaal zijn. Maar ik ga er nog steeds van uit dat er revoluties zullen plaatsvinden op de drugsmarkt en dat er nieuwe klassen stoffen ontdekt zullen worden, zoals lang geleden met JWH.

• Like

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Ik hoop dat de threedos veelbelovend zullen zijn 3cb is bijna klaar Ik haat dat
nomenclatuur
Tcb2 is ook in ontwikkeling, samen met een aantal onnodig vliegende structuurverbindingen waarvan ik iets anders heb gehoord dan zonlicht of zonlicht dat gewoon in mijn reet wordt gestampt.

• Like