Question Hoe maak ik cocaïne vloeibaar voor transport naar de VS?

beyonder

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 23, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
1
Hallo allemaal,

Mijn beste vriend woont in Colombia en we proberen hun grootste exportcocaïne per post te exporteren. We willen er geen anderen bij betrekken, dus we gaan de post gebruiken om de aansprakelijkheid weg te nemen. Als iemand of mensen een handleiding kunnen geven over hoe op te lossen in een vloeistof voor transport en hoe te reconstitueren zou ik dat op prijs stellen en kan ik ook mijn waardering laten blijken. Ik ga het doen, niets houdt ons tegen om het te proberen dus help ons alsjeblieft om zo veilig mogelijk te zijn. Bedankt
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Cocaïne is volledig oplosbaar in ... raad eens? Water. Probleem opgelost.
 

beyonder

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 23, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
1
Ja, ik weet dat het oplosbaar is in water, maar is er een beter alternatief en heb ik nog steeds een proces nodig om er weer poeder van te maken.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Je moet het in ieder geval omzetten naar vaste stof.
 

beyonder

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 23, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
1
Ik denk niet dat ik goed heb uitgelegd wat ik nodig heb:

1. Cocaïne oplossen in een oplosmiddel om op te slaan in vloeibare toestand.
2. Transport vanuit Colombia
3. Maak er weer poeder van

Reageer als je weet hoe je dit moet doen
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Mr. @MadHatter heeft je al geantwoord. Gewoon oplossen in water. Dan water verdampen en cocaïnepoeder terugkrijgen.
 

beyonder

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 23, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
1
Ok verdampen hoe. In een pot gieten en op het fornuis zetten?
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Is er een kans dat je het water uit de cocaïne kunt verwijderen door vacuümfiltratie op een buchnerkolf of een Nutsche filter?
 

beyonder

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 23, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
1
Daarom ben ik hier om te begrijpen hoe ik dat moet doen. Ik zal deze suggesties bekijken, bedankt
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Je kunt hiervoor ook een rotatieverdamper gebruiken. Vacuüm en lichte verwarming helpen je om het sneller te doen.
 

MagikalFlashTrax

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 24, 2021
Messages
10
Reaction score
8
Points
3
hey guyz ik was 2 maand in Medellin en heb ook goede amigos daar maar vloeistof is stom!!! Ze dubbel te controleren elke post in vloeibare vorm ...
Wat ik nodig heb is het oplossen in water en het water in kleren doen, maar de vraag is hoe krijg ik het terug? Ik kan oplossen base of chlorhydrate ... elke
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Al deze methodes die je hier bespreekt zijn al eeuwen geleden geprobeerd en de douane is er nu van op de hoogte, dus veel geluk met het verzenden van vloeistoffen vanuit Colombia en de douane voor de gek houden door te denken dat je water importeert.
 

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2022
Messages
62
Reaction score
19
Points
8
Writte me ik ben een professional. Ik weet ook hoe ik de glans en structuur weer terug kan brengen.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Je moet zo zuiver mogelijke vezels gebruiken, je zult veel product verliezen als de mazterial gedragen is of zelfs behandeld is met spul om fris te blijven ruiken in de winkel.Een ander ding is dat je product zal kristalliseren bij lagere temperaturen, waardoor het duidelijk is dat er iets verdachts is. Je moet de gulden snede vinden bij verschillende temperaturen voor JOUW specifieke vezel.Houd er rekening mee dat je vertrek- en bestemmingslocatie warm kunnen zijn, meer dan 20 C, maar in het vrachtruim kan de temperatuur dalen tot 5 C, afhankelijk van het vliegtuig.Maar deze methode is over het algemeen zwak voor uitstrijkjes, je gaat links en rechts metingen geven.

Voor dit doel las ik in een boek dat papier goed werkt, geweekt met conc. sol. van impregnatiemateriaal, laten drogen, afhankelijk van de omstandigheden een paar keer herhalen, ZEER licht uit strijken, als het eenmaal droog is ziet het er mint uit.Al het papier wordt dan in warm water gedaan, geroerd tot er een slurry ontstaat, slurry wordt gefilterd en optioneel opnieuw geweekt en gerecupereerd.Ik weet niet zeker of dit van toepassing is op cocaïne, maar met fenylamines kun je uit deze stap een beetje water verdampen, baseren, oplosmiddelextractie, drogen, precipiteren.In dit boek dat ik las vloog de man met ongeveer 5g EU domestic, werd zelfs aan de kant gehaald om gecontroleerd te worden en het was geen probleem, maar misschien had hij gewoon geluk.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Koop een aquarium van ongeveer 200 liter.

Los er 4 kg pure cocaïne in op.

Transporteer het door de landsgrenzen, vergeet niet om goudvissen in de tank te doen zodat het er legaal uitziet!

Als de douane zich afvraagt waarom de vissen een kieskeurig gezicht hebben, zeg dan dat ze een recept voor Xanax hebben vanwege PTSD uit de koude oorlog.

Nog vragen?

Ik daag iedereen uit om mijn vistank theorie te ontkrachten!
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Ik vind de vismethode leuk!
maar verder zie ik het nut niet in van het oplossen van coke in water. Je houdt er toch geen honden mee voor de gek. Het is beter om dingen vacuüm te verpakken.
 

Jjjiii25

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 29, 2022
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Ja, veel succes met je nieuwe onderneming (serieus), maar cocaïne opgelost in water en verstuurd via de post zal waarschijnlijk eindigen in een federale veroordeling. Neem de tijd en heroverweeg je bedrijfsmodel. Ik weet bijna zeker dat je met iets beters kunt komen.
 
Top