Question Hoe vindt u nieuwe leveranciers? Met wat voor soort leveranciers werkt u graag samen?

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 6, 2023
Messages
53
Reaction score
53
Points
18
Hallo, het is de laatste tijd moeilijk voor me om nieuwe klanten te vinden, ik wil gewoon weten met wat voor soort leveranciers u wilt samenwerken?
 

MrPusherNL

Don't buy from me
Member
Joined
May 27, 2023
Messages
3
Reaction score
4
Points
3
@flightrcs sinds ik met hem werk is alles in orde. Er zijn geen problemen en als er problemen zijn, worden er oplossingen gemaakt. de beste Cook uit Europa
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Bij het zoeken naar nieuwe leveranciers is communicatie het eerste waar ik naar kijk. Is de leverancier vriendelijk, communicatief en reageert hij op vragen?
Na escrow, prijzen, mogelijke frequentie van bestellingen, capaciteit van bestellingen en verzendtijden.

Ook moet het gewoon klikken, zodat het leuk is voor alle betrokkenen.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
Omdat rc chemicaliën vorm china nu is niet speciaal en meer is gevaarlijk voor de gezondheid KU BU kristal is vergelijkbaar BK EBDP andere naam Euthylone 2nmc 2mmc 4cdc 4cic 3cdc 4cdc is shit the same.Much lab in Europa die Top rc 4fa 4mmc 3mmc 3cmc 4cmc bk mdma 6apb 5mapb 5meo mipt 4aco dmt en meer top als in 2010r
 

eu.lab

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 25, 2023
Messages
29
Reaction score
13
Points
3
Het is een beetje kieskeurig om te zeggen, maar als de leverancier een magazijn heeft in dezelfde regio als ik, speelt dat echt mee omdat bestellingen dan veel minder snel in beslag worden genomen.
 
Top