hoe maak je e-liquide met ADB-Butinaca poeder?

bobyloss

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 24, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar de exacte temperatuur om adb-butinaca-poeder op te lossen in e-liquid. Ik wil het graag vapen met mijn e-cig.

Ik heb op het forum gezocht en geen bevredigende resultaten gevonden. Misschien heb ik verkeerd gezocht, misschien is er al een topic geopend over dit onderwerp.
 

Bigtme

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 12, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
een beetje warmte zou van het werk proberen met behulp van de magnetron als dat niet werkt dan kan het niet echt cannabinoinds je bent gebruik 25 gram adb in 1000ml is wat ik gebruikt om te doen en het was vuur.
 

Terternat

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 30, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik heb zelf nog niet geprobeerd om adb-butinaca op te lossen in e-liquid, maar ik heb wel wat ervaring met het mengen van smaken. Ik heb een Packman disposable gebruikt om te experimenteren met verschillende e-liquid smaken. Ik merkte dat het zachtjes verwarmen van de vloeistof hielp om de smaken gelijkmatiger te mengen. Misschien kun je een soortgelijke aanpak proberen met je setup - begin met een beetje warmte om te zien of het helpt om het poeder beter op te lossen. Zorg er wel voor dat je de temperatuur onder controle houdt en controleer op veiligheid voordat je het gebruikt.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Ik denk dat je je eigen e-liquid moet maken. Er zijn verschillende componenten waarmee je kunt oplossen wat niet oplost in glycerine of propyleenglycol.
 

TotoRina

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 17, 2023
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Neem wat pg, los het op in pg, meng pg met het vape sap, zo simpel is het;

Neem een keramische kom en doe daar pg in, zet het ongeveer een minuut in de magnetron, voeg de adb toe aan de hete pg, roer, de pg zou oranje-achtig moeten worden, nu heb je pg-noid sap dat zou moeten mengen met elk vape sap zonder grote complicaties.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Niet alle noïden lossen op in de PG. Als je dit doet, schrijf me dan in DM
 

TotoRina

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 17, 2023
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Ik doe dit met 5cl, als adbb niet oplost in pg, zou ik zeggen los het eerst op in warme ethanol en meng dat dan met de pg-oplossing.
 
Top