Hoe amfetaminen (speed) te minderen?

Panda

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 26, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Waarmee zou ik Speed snijden zodat het veilig is en de kwaliteit niet te veel wordt verpest?
 

gonnifemmisulfi

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Fijn wit lactosemonohydraatpoeder van farmaceutische kwaliteit of een ander in water oplosbaar placebo-verdunningsmiddel.
Neem een plastic zak en snijd deze in een cirkel van ongeveer 20 cm in diameter, leg natte snelheidspasta (tot 100 g) rechtstreeks uit de vriezer in het midden van de plastic zakcirkel. Voeg tot 2g lactosepoeder toe voor elke gram pasta, sluit de zak erover en gebruik zip ties om het af te sluiten in plaats van een knoop te leggen. Vervolgens kneed je het 5-10 minuten tot het volledig geëmulgeerd en gelijkmatig gemengd is. In het begin lijkt het misschien te droog, maar hoe meer je het masseert, hoe vloeibaarder het wordt.
Plaats in de vriezer voor 1 uur Haal uit de vriezer en gebruik een siliconen spatel om alle gesneden pasta volledig te verwijderen en doe het direct in een luchtdichte glazen pot en in de vriezer.
Doe alles in één keer in een zak. De foto is van 5 gram pasta die op deze manier is gesneden.
Gebruik nooit actieve snijmiddelen, want dat is klote en smerig.
 

Attachments

  • cjyXRJn6vb.jpg
    22.3 MB · Views: 1,094

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Verlaag je snelheid niet! Je kunt mensen vertellen dat ze Tropoflavine en CBD moeten nemen samen met hun speed om het veiliger te maken, maar je kunt je speed niet verlagen! Tropoflavine werkt neuroprotectief en CBD vermindert angst.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Niet snijden. Het is op de lange termijn een slechte zaak. Geef mensen een goed product en wees trots op jezelf in plaats van een klootzak te zijn.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Als je dat niet doet, bezorg je iemand waarschijnlijk een hartaanval. Geneesmiddelen worden niet alleen geknipt om er wat extra winst uit te persen.
 

DummesSchwein

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 17, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Snijden moet niets te maken hebben met winstbejag, maar omdat mensen het zo willen.
 

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
158
Reaction score
71
Points
28
Ik zou geen lactose gebruiken, omdat veel mensen diarree krijgen (lactose-intolerant).
Als je geen pure amph verkoopt, raad ik je bijvoorbeeld het volgende aan,
1kg pasta, 500g cafeïne, 500g creatine.
De verhouding kan op- en afgeschaald worden, maar het is een goede oplossing, niemand zal te veel gezondheidsproblemen krijgen.
 
Top