Ik ben absoluut geen "aangeboren chemicus". Ik ben ook een beginner. Maar mijn kritiek is niet dat je het niet begrijpt, maar dat je het niet eens geprobeerd hebt.
Allereerst, zoek op het forum naar de syntheses die je zoekt. VOORDAT je vragen stelt. Het is een eenvoudige zoekopdracht, die niets te maken heeft met chemicus zijn.
Als je het gevonden hebt, lees het dan. Als er dingen in staan die je niet begrijpt, google ze dan. Als je vast komt te zitten, vraag dan naar die specifieke dingen.
Als je vraagt, zoals jij deed, "Hoe maak je amfetamine?" is het antwoord "Lees de verdomde synthesebeschrijving op het forum!".
Als je echter vraagt "Sorry, ik las deze synth beschrijving *link*, en ik begrijp niet wat het betekent om de oplossing te baseren" (of een ander specifiek deel van de synth), dan kun je tips en antwoorden krijgen. Ik zou je graag helpen met de kennis die ik heb. Je kunt verschillende voorbeelden hiervan vinden op dit forum.
Het is niet erg om geen scheikunde te kennen. Het is niet oké om lui te zijn en het niet eens zelf te proberen. En als je niet weet hoe je moet zoeken op een forum of hoe je vragen moet stellen die mensen daadwerkelijk kunnen beantwoorden, dan moet je dat eerst leren. Als je niet bereid bent om dat te doen, kan niemand je helpen en is dit niets voor jou.
Dat is tenminste mijn vijf cent.