Hoe politiebewaking identificeren?

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Hallo, ik weet dat de politie in elk land andere methodes heeft, maar is er een manier om het te identificeren?

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
In welke termen? In het echte leven? Dat hangt van het land af, maar undercoveragenten gebruiken vaak Duitse auto's zoals VW.
Maar als je geobserveerd wordt is het moeilijk te detecteren, daarom heet het observatie...
Als je het gevoel hebt dat je wordt geobserveerd, stop dan onmiddellijk met wat je aan het doen bent en houd je computer en appartement schoon. Normaal gesproken heeft de politie in Duitsland en Oostenrijk alleen de mogelijkheid om je telefoon etc. 2-3 maanden te observeren. Als u uw voeten stil houdt zult u zien of u supriced door politie krijgt. Groetjes

nglneedhead

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Dit. Er is geen wetboek

Het is een gevoel en je begint het te merken als je het leert

Ze zijn niet hersendood dus ze weten wel hoe ze zich moeten verstoppen

HIGGS BOSSON

Expert
Reaction score
708
In moderne omstandigheden stappen politieagenten af van de klassieke surveillancemethoden. Er worden nu meer technische middelen gebruikt: stadscamera's, het volgen van mobiele telefoons, analyse van internetverkeer. Operationele surveillance wordt alleen gebruikt voor de arrestatie van een persoon.

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Zijn deze methoden niet alleen van toepassing op high profile targets?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666
Wanneer je tientallen kilo's drugs per dag/week verkoopt, word je een zeer belangrijk doelwit.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,071
Deals
1
Het is heel gemakkelijk voor de politie om je van een afstand te bespioneren. De enige kans die je hebt, is dat je merkt dat ze bewijs verzamelen om een bevelschrift te krijgen. Zodra een rechter een bevelschrift tekent, kunnen ze al je telefoongesprekken, sociale media en bewegingen via je telefoon onderscheppen zonder je rechtstreeks aan te kijken. Ze kunnen je vuilnis doorzoeken of stelen, wat volkomen legaal is, op zoek naar waarschijnlijke oorzaak of redelijke verdenking om een bevelschrift te krijgen. Als je merkt dat je afval weg is, zijn er niet veel redenen voor iemand om het mee te nemen. Ze hebben de technologie om een gsm-mast na te bootsen en je telefoon te laten verbinden met hun apparaat dat het doorstuurt naar de mast nadat ze het hebben opgenomen.
Ze vinden het niet leuk, maar bedenken een reden om langs het politiebureau te lopen en de voertuigen te noteren. Die voertuigen later in je straat is een slecht teken. Ze kunnen je lastigvallen als ze zien dat je heel goed kijkt en daarom staan die undercoverauto's geparkeerd als ze ze niet gebruiken. De beste verdediging is een goede aanval. Er zijn apps waarmee je kunt meeluisteren met cb-radio's van hulpdiensten. Leer het taaltje en je weet waar ze zijn, waar ze naartoe gaan, met welk nummerbord ze rijden. Als je in de auto luistert, kun je misschien je eigen nummerplaten horen. Je staat op het punt aangehouden te worden, maar ze weten niet dat jij het weet. Zoek een plek waar je snel kunt wegrijden. Ze zullen je niet verwachten of voorbereid zijn. Als je kentekenplaat "bbg420" is, zouden ze zeggen, "centrale, geef me een [wat nummers, het varieert] 47" "ga je gang" "Bradley Bradley George vier-twee-oh, Bradley Bradley George vier-twee-oh," dat ben jij. Ze gaat jouw naam zeggen of die van degene op wie de auto geregistreerd staat en of zijn rijbewijs geldig of geschorst is en of hij een arrestatiebevel heeft. Denk snel na (dit is in de VS 🇺🇸). Rook ze en verlaat ze als dat het plan is. Ontduiken is een lagere aanklacht dan bezit voor verkoop.
Fuck it, ik heb het gezegd. Ik heb een paar keer met succes de politie ontweken. Een keer voor meer dan een jaar. Ik gaf ze de gegevens van iemand anders die ik uit mijn hoofd had geleerd toen ik aan de kant werd gezet, ik zag iemand door de tuin rennen en sprong op en ging de kast in en 5 seconden later trapte de reclasseringsambtenaar de deur in en zag mijn zwangere naakte vriendin alleen in bed liggen. DAT was ongelofelijk veel geluk/timing. Het is nu 26 jaar geleden