Alpha-PVP maken in vier stappen

Madre

PR manager
Joined
Sep 6, 2022
Messages
58
Reaction score
130
Points
33
We hebben jullie al laten zien, mijn jonge chef-koks, hoe je eenvoudig mephedrone en amfetamine kunt maken.
Waar mephedrone koninklijke euforische drugs is en amfetamine ouderwetse speed, een aangename, zielvolle speed...
En nu is het tijd om iets moeilijkers te doen. We zullen je vertellen hoe je alfa-pyrrolidinovalerofenon kookt, ook bekend als Alpha-PVP, A-PVP, Alpha.

Alfa is een stimulerend middel. En ook al wordt amfetamine ook gebruikt om te versnellen, je kunt ze geen broers noemen.
Krachtig, boos, snel, zuinig - deze woorden kunnen gezegd worden over A-PVP. Het is een serieuze drug waar je voorzichtig mee om moet gaan.
Maar als je de juiste aanpak vindt, zal Alpha-PVP je sterke vriend zijn.
Alpha is vrij eenvoudig in de keuken te synthetiseren en we laten je zien hoe je dat doet



De eenvoudigste synthese van A-PVP met een pot of fles van 1 liter.



Reagentia:
  1. *Alpha-broomvalerofenon- 100g
  2. Ethylacetaat - 200ml
  3. Pyrrolidine - 70ml
  4. Zuiveringszout - 100g
  5. Water
*Inde komende dagen zullen we de methode voor de synthese van alfa-broomvalerofenon publiceren.
In feite zijn er twee manieren om deze precursor te synthetiseren, die elk op hun eigen manier interessant zijn.



1) Synthese

Giet 100 gram (gram, niet milliliter) alfabroomvalerofenon in een literpot en voeg 200 ml ethylacetaat toe en begin goed te roeren. Wanneer de oplossing homogeen is, voeg je 70 ml pyrrolidine toe in een dunne straal, waarbij je ervoor zorgt dat het mengsel niet te veel kookt of opwarmt. Sluit na het gieten de pot af met het deksel en stel de tijd in op 2 uur. De oplossing moet gedurende deze tijd regelmatig actief geroerd worden. Voeg na 2 uur 400 ml water toe aan de pot en roer een paar minuten.

2) Olie-extractie en spoelen

Goed voor het spoelen is een één-literfles met schroefdop. Giet het mengsel in een fles en voeg 400ml water van 30-40ºC toe. Sluit de dop en roer het mengsel een paar minuten goed door. Wacht vervolgens op een duidelijke scheiding van de fracties, wat 15-20 minuten duurt. Er zal een vrije basis van a-pvp in ethylacetaat (olie) bovenaan zijn, water onderaan. We hebben de bovenste laag nodig.
De onderste laag moet worden afgetapt. Draai hiervoor de fles ondersteboven en open de dop een beetje. Hierdoor kan de inhoud van de fles er langzaam uitlopen. Als alleen de bovenste laag nog in de fles zit, moet je stoppen met aftappen.
Afhankelijk van de zuiverheid van de olie kun je het tot drie keer wassen met 250 ml water of een sodaoplossing (20 g soda per 250 ml water).

3) Aanzuren

Zoutzuur en aceton, gemengd in een verhouding van 1 op 10, worden gebruikt om aan te zuren.
Voor 100 g alfabroomvalerofenon is meestal 20-30 ml zoutzuur nodig en 200-300 ml droge aceton van hoge kwaliteit. Het is beter om meteen een zuuroplossing te maken voordat je begint met aanzuren.
Het aanzuren gebeurt in kleine porties en het mengsel wordt constant geroerd. Voor het mengen is het handig om een dunne lange spuit van 1 ml of een zuiger te gebruiken. Bij toevoeging van de zuuroplossing zal er een neerslag worden gevormd en zal het mengsel zelfverhit raken. Als het mengsel te dik wordt, kun je het verdunnen met 50-100 ml aceton (meer mag ook). Het mengsel mag niet te dik zijn, anders is het moeilijk uit te filteren.
Nadat de aanzuring is voltooid, moet het mengsel worden gekoeld en 12 uur in de vriezer worden bewaard. Vergeet niet om een deksel op de pot te doen.
  • Tijdens het aanzuren is het wenselijk om de pH van het mengsel vast te stellen met indicatoren. Stop de aanzuring wanneer pH=5 is bereikt.

4) Kristallisatie

Los zuiver poeder op in wodka (of 50/50 alcohol/wateroplossing) in een verhouding van 1 g poeder per 0,5-1 ml wodka. Breng aan de kook, laat een paar minuten sudderen en giet dan in kristallisatiekommen. Laat op kamertemperatuur staan met droge lucht. Als het grootste deel van het product gekristalliseerd is, kun je de bakjes in de vriezer zetten om het proces te versnellen.

De gemiddelde opbrengst van 100g alfa-broomvalerofenon is 80g a-pvp.

Bekijk voor een volledige onderdompeling de thread Alpha-PVP synthese (schaal 1-10kg) met complete video tutorial van het synthetiseren van A-PVP op grote schaal:
https://bbgate.com/threads/alpha-pvp-synthesis-1-10kg-scale-complete-video-tutorial.12/




Dat is alles. Zoals je kunt zien is het niet eens zo moeilijk om een Alpha-PVP te koken.
Dit is een zeer interessante drug die erin geslaagd is om voet aan de grond te krijgen op de straten
en verliefd te worden op honderdduizenden liefhebbers van speeddrugs.
Ondertussen, mijn jonge koks, bereiden we thuis nieuwe materialen voor voor spannende experimenten.

Methamfetamine komt eraan...
 

Passliem

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2023
Messages
26
Reaction score
27
Points
3
flakka stijl, cool.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Stap één haal het geld. Stap twee ga naar het park. Stap drie vind een dealer. Stap vier: koop spullen. :D
 

eu.lab

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 25, 2023
Messages
29
Reaction score
13
Points
3
Als iedereen dat doet heeft niemand een bron lol
 

61-50-7

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 21, 2023
Messages
27
Reaction score
10
Points
3
stap -1, drugs maken; stap 0, ze verkopen om geld te krijgen
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Geweldig, bedankt voor het delen.
 

rubarzan

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 24, 2023
Messages
17
Reaction score
6
Points
3
Kan pvp worden omgezet in apvp?
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Je denkt

Polyvinylpyrrolidon


?
 

Spain

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 10, 2023
Messages
8
Reaction score
11
Points
1
als je een product van hoge kwaliteit wilt, moet je de pH-waarde op 5,5 houden. heb tests uitgevoerd. dit is mijn ervaring
 

Djdrama

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 28, 2023
Messages
25
Reaction score
6
Points
3
Wat als Alfa-broomvalerofenon vloeibaar is?
 

komkom

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 28, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
alfa-bvp is een olieachtige vloeistof
 

Djdrama

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 28, 2023
Messages
25
Reaction score
6
Points
3
Ja, dus kan ik ze mengen zonder ethylacetaat omdat ze in olievorm zijn?
 

komkom

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 28, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
ja, toen ik het kocht van verkopers in China, mengde ik pyrrolidine met 2-bvp en kreeg ik a-pvp vrije base (zonder andere stoffen). het kan worden gebruikt om te roken, drinken en injecteren.
 

Batracien

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
Hallo, ik heb hier een vraag over molaire equivalentie: waarom zijn de verhoudingen anders dan in de video en in de andere recepten, 70 ml pyrrolidine is 0,8 mol, en 100 g 2-broomovalerofenon is 0,4 mol, dus er zijn 2 mol pyrrolidine voor één mol bromovalerofenon, maar andere tutorials zeggen dat je 3 mol pyrrolidine moet gebruiken voor elke mol bromovalerofenon.
Waarom is er zoveel overmaat nodig in de twee gevallen, kunnen we niet gewoon 1 mol/1 mol gebruiken?
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Het moet met een overmaat 2-3 worden ingenomen omdat pyrrolidine werkt als een base-katalysator.
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
@WillD Ik heb hulp nodig bij het ophelderen van een paar stappen ....

Wanneer je een vrije base van a-pvp scheidt in ethylacetaat (olie) (alfa-broomvalerofenon)

Moet ik het nu verwarmen tot 70c om het ethylacetaat te verdampen? (zo ja, hoe lang)

Dan aceton en hcl toevoegen om ph5 te brengen, dan in vriezer 12 uur?
.......

Of moet ik

1 verwarmen tot 70c om ethylacetaat te verdampen 2 dan alfa-broomvalerofenon wassen met water en soda oplossing? (hoe doe ik dit, meng gewoon alfa-broom met soda en wateroplossing en scheid????)


Doe vervolgens gespereerde en gewassen alfabroom in aceton en voeg hcl toe aan ph5 en 12 uur ingevroren.
 
Top