Hoe maak je jwh 018 thuis? Recept en synthese jwh 018

Spain

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 10, 2023
Messages
8
Reaction score
11
Points
1
De synthese van JWH stoffen werd voor het eerst uitgevoerd in 1995 door chemicus John Huffman, die ze creëerde voor experimentele doeleinden om de functies van CB1 en CB2 receptoren te bestuderen. De meeste van deze drugs, waaronder JWH 018, worden illegaal verhandeld, maar blijven tegelijkertijd populair, omdat ze bij gebruik de effecten van conventionele drugs veroorzaken.
1280px-JWH018.svg.png
Vaak wordt de vraag gesteld hoe je deze of gene synthetische cannabinoïde, inclusief JWH 018, thuis kunt maken.

Blijkbaar wordt deze vraag gesteld door mensen die geen problemen met de wet willen krijgen bij het kopen van deze illegale stof via drugsdealers, boekenleggers en dubieuze sites, of gewoon door mensen die geen geld meer hebben om het te kopen, maar niet kunnen stoppen met het gebruik ervan. Wat je ook zegt, een drug is een drug en niemand is er verslaafd aan niet opgezegd. Beiden zijn zich op zijn zachtst gezegd nog niet helemaal bewust van de gevolgen van deze synthetische cannabinoïde.

Over hoe onder invloed van de hersenen gemakkelijk doorbrandt, zelfs bij eenmalig gebruik ontstaat er kortsluiting in de hersenen. En over het feit dat synthetische marihuana anders is dan JWH 018 in wezen een krachtige drug is die kan worden gebruikt en die vaak leidt tot zelfmoord.

De synthese van JWH 018 is niet erg ingewikkeld, daarom is het recept voor de bereiding ervan vrij eenvoudig, maar het vereist wel een verhoogde nauwkeurigheid en oplettendheid. Het uitgangsmateriaal voor de bereiding van JWH018 is 1-nafindool of JWH 011.
Uit 100 gram 1-nafindool komt 100 tot 150 gram JWH 018 olie, die op zijn beurt ongeveer 500 gram rookmengsel oplevert. Om thuis JWH 018 te bereiden heb je ook nodig: - dimethylsulfoxide ((CH3)2SO) - aprotisch biopolair oplosmiddel in de vorm van kleurloze vloeistof - natriumhydride in de vorm van minerale olie - n-amylbromide of 1-broomopentaan (amylbromide, C5H11Br) - uitzending - water.

Van laboratoriumapparatuur heb je nodig: - platbodemkolf met een inhoud van 4-6 liter - een refluxkoelkast, die wordt gebruikt om stoom te condenseren en het gevormde condensaat terug te voeren naar de reactiemassa - hittebestendige maatbeker. Om een kwaliteitsproduct te verkrijgen, vereist het JWH 018 recept naleving van de volgende verhouding: neem amylbromide voor 1 deel nafindol - 0,76 en natriumhydride - 0,2. Het resultaat is geen poeder, maar een olie met dezelfde eigenschappen. De droge platbodemkolf is uitgerust met een terugvloeikoeler. Ze plaatsen het in natriumhydride (20 g), droog dimethylsulfoxide (100 mg) en roer.

Vervolgens wordt in het resulterende mengsel in kleine porties 10 g 1-nafindol (100 g) toegediend en roer periodiek gedurende een half uur bij kamertemperatuur. Daarna wordt amylbromide (77 g) toegevoegd en wordt de resulterende samenstelling verwarmd tot 65 °C en gedurende drie uur onder af en toe roeren bewaard. Het resultaat is een olieachtige emulsie JWH 018, die vervolgens wordt gewassen met water. Voor het wassen wordt een liter steriele container gevuld met de resulterende olie-emulsie JWH018 (200 ml) en water (800 ml), meng krachtig, wacht tot de hoofdstof bezinkt en giet dan voorzichtig het water af. De procedure wordt herhaald tot het water is afgekoeld. De procedure wordt herhaald tot het water helder wordt. Gewoonlijk wordt deze procedure tot vijf keer herhaald. Wie geen zin heeft in het extra gedoe van wassen, kan de emulsie vijf keer het volume water toevoegen en mengen. Voeg dan ether toe (200 ml), roer en laat staan. In dit geval zal de emulsie zich scheiden in twee lagen. Olie en ether bevinden zich in de bovenste laag en water met onzuiverheden in de onderste laag. Nadat je de bovenste laag hebt opgevangen, en als je niet alle olie eruit krijgt, voeg je meer ether toe (200 ml) en herhaal je de procedure.

Het resultaat is een eindproduct - synthetische cannabinoïde JWH 018, die de vorm van een olie heeft. Wees bij het maken van JWH 018 voorzichtig met het mengen van natriumhydride met water, omdat het kan ontbranden.
JWH018 olie wordt opgelost in isopropylalcohol of diethylether, impregneer de kruidenbasis ermee, droog het en verkrijg een rookmengsel met de inhoud van dit product.


Roken doodt, lachen verlengt het leven. Mensen! Rook het juiste spul om in balans te blijven.:)
 

readytorock

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 15, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Wat is het gevaar? Kan het ontploffen?
 

Cruela83

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Sorry voor mijn onwetendheid, is de enige manier om JWH018 te consumeren het impregneren van kruidenbasis?
En wat is de verhouding tussen isopropylalcohol en JHW018?
 

Eagle1234

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 22, 2024
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Je kunt het ook vapen.
JWH-018 kan ook opgelost worden in ethanol. Je kunt het oplossen door langzaam ethanol toe te voegen onder hitte.
 

xiluh

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 3, 2021
Messages
20
Reaction score
14
Points
3
Ik denk dat ik dit kan maken met de bovenstaande stappen, maar hoe maak ik 1-nafindol?
 
  • Like
Reactions: ob0
Top