Question Hoe maak je methylamine?

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
250 gram ammoniumchloride en 500 gram 37% formaldehyde gemengd in een rondbodemkolf van 1 liter, verwarmd en op 104 graden Celsius gehouden. Gedestilleerd tot er geen water meer uitkwam. Dat duurde ongeveer 6 uur. Toen het water was overgedestilleerd, werd de kolf van de verwarmingsmantel gehaald en gekoeld in de vriezer tot onder 10 graden celcius. Alle ammoniumchloridekristallen kwamen eruit. Filtreerde ammoniumchloride en bracht de vloeistof over in een ander bekerglas. Vervolgens concentreerde de vloeistof zich tot de helft van het volume en kwam er meer ammoniumchloride uit. Filtreerde opnieuw en de vloeistof concentreerde zich weer tot de helft van het volume. Toen de vloeistof oranje kleur kreeg en veel dampen produceerde, werd de vloeistof in een bekerglas gegoten en er kwamen onmiddellijk kristallen uit, die vervolgens in een vaste koek veranderden. Koel weer af tot onder 10 graden celcius. Daarna gewassen met 250 ml chloroform en opnieuw gefiltreerd. Gefilterde kristallen gekookt in 250 mL absolute methanol en alle methylamine opgelost. Er bleef wat ammoniumchloride achter. Gefiltreerd en ammoniumchloride weggegooid. Gefilterde vloeistof een nacht in de vriezer gekoeld en opnieuw gefiltreerd. Opbrengst is 72 gram pure methylamine.

Er zijn veel pagina's waar je methylamine kunt vinden.

Ook veel betere.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,895
Deals
1
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/methylamine-hydrochloride-synthesis-large-scale.617/
Het is dezelfde methode als in de video.

Het is de eenvoudigste methode.

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Is er een manier om meer methylamine en minder ammoniumchloride te krijgen?

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
weten jullie wat de beste methode is om zuivere methylamine te krijgen, want ik zag dat er meer methoden zijn

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
Ja, er zijn altijd meerdere methodes om een eindproduct te verkrijgen, maar ofwel is hun opbrengst ongewenst, ofwel vereisen ze veel ingewikkelde apparatuur en zijn de resultaten de pijn niet waard.

Met bovenstaande methode heb je geen speciaal glaswerk nodig en de opbrengst is ongeveer ~90%. dus dit is het beste wat ik kan bedenken.

En het bovenstaande product is methylamine hcl en je hebt ~40% aq sol. nodig, dus de sol. die je krijgt zal genoeg zijn.

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
Ik maak het niet zelf, maar ik koop het omdat het supergoedkoop is, ongeveer $1-50c per liter 99% vloeibaar dcm.

Attachments

• Kkgn6ThvPs.png
    Kkgn6ThvPs.png
    218.7 KB · Views: 164

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Ik wil het zelf produceren om te zien hoeveel geld ik kan verdienen, voorlopig lijkt het me niet verstandig om direct meth te produceren. trouwens waarom koop je methyleen en geen methylamine?

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,895
Deals
1
Jouw methode, die je hierboven beschrijft, heeft 49,6% opbrengst (in het geval dat het echt zuivere methylamine is). Misleid hier alstublieft geen mensen.
geen

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
Het spijt me echt dat ik naar een andere synthese keek en niet goed oplette. Het was niet mijn bedoeling om iemand te misleiden en deze fout zal niet meer gebeuren.

en deze mocht ik hier niet posten het ging over extractie van DCM uit een mengsel in verdunners.

ik heb het verknald sorry

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
H0mAVSLgM5

Eigenlijk is dit jouw vertaling van 2,5 dollar/kg methylamine hcl en 50 cent voor 40% liq methylamine (en ze exporteren wel naar Europa maar niet naar Amerika).

super goedkoop hè

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,895
Deals
1
Ik raad je aan om de methode van BB forum video te proberen.

Last edited: