Question Hoe kan ik cocaïne van benzocaïne onderscheiden?

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
29
Hallo, weet iemand hoe je cocaïne van benzocaïne kunt scheiden? Ik heb bijna geen ideeën meer, bedankt

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Solutions
1
Reaction score
155
Wat waren je ideeën om mee te beginnen? Waarom is dit niet triviaal?

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
29
Ik dacht eraan om de cocaïne te mengen met NaOH en de oplossing te verwarmen tot ongeveer 90C, zodat de meeste versnijdingsmiddelen met een lager smeltpunt smelten en boven op het water drijven, zodat ik de oplossing kan filteren door een buchnertrechter of decanteren en de cocaïnebasis kan scheiden, voor levamisol, lidocaïne, fenacetine enz. het zou gemakkelijk moeten werken omdat de smeltpunten nogal verschillen (voor stoffen met een hoger smeltpunt zou ik het gewoon omgekeerd doen), maar het smeltpunt van benzocaïne lijkt een beetje te veel op coke om dat te doen en ik kan geen betrouwbare gegevens vinden over de chemische eigenschappen van benzocaïne, de ene site zegt 0,4mg/l, de andere zegt 0,4g/l, naast de ontbrekende informatie over de chemische eigenschappen die voor de base, HCl, kookpunten op vacuüm, atm... zijn.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Dus. Het lijkt me goed om heel koud water te gebruiken. Cocaïne HCl heeft een oplosbaarheid van 2g/ml volgens sommige sites, benzocaïne=2,4mg/ml.
Ik zou 2 ml/g koud water proberen en het decanteren van de benzocaïne die als smurrie op de bodem ligt.
10 g cocaïne/ 20 ml kan maar 50 mg benzocaïne bevatten en het is veilig omdat er geen reactie is. Verdamp met een ventilator in een schaaltje

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Solutions
1
Reaction score
155
Ik wil echt weten wat hij tot nu toe heeft gedaan en hoe hij daartoe heeft besloten, want hij heeft al complexere dingen gedaan dan dit.

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
29
Dat is het probleem, als cocaïne HCl is, is benzocaïne uiteindelijk ook HCl, dus beide zijn oplosbaar in water. Als ik de cocaïne op een base zet, worden beide basevrij en zijn ze slecht oplosbaar in water.

View previous replies…

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Solutions
1
Reaction score
155
Benzocaine HCl is nog steeds slechts 2,85mg/ml oplosbaar in water, dus er verandert in wezen niets.

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
29
Bedankt, ik kon daar geen gegevens over vinden.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Als... cocaïne HCl is, dan is benzocaïne uiteindelijk HCl....too🤔. Gebaseerd op welk mechanisme. Geloof me, het neutraliseren van het lewiszuur was het eerste wat ik overwoog, gevolgd door zuurvorming. Een "B/A-extractie" met een paar spoelingen erbij zou er wel wat uithalen, maar geen benzocaïne.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Het kan goed zijn. Soms doe je dingen op basis van uitgebreide ervaring en soms doe je blindelings gekke dingen zonder logische reden. Ik, ik onderzoek het leven eruit.

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
29
Ik snap niet wat je bedoelt, bedoel je mij met: "Soms doe je dingen op basis van uitgebreide ervaring, en soms doe je blindelings gekke dingen zonder logische reden"?

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Solutions
1
Reaction score
155
Niemand weet wat je hebt gedaan of wat je ideeën waren of waar ze vandaan kwamen, dus hij bedoelt jou niet.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Het geheel " verschillende smeltpunten en een Buchner trechter" ;
A. Kan niet gedaan worden tenzij je een verwarmde Buchner trechter hebt, zodra warm oplosmiddel die trechter raakt, is het niet meer gesmolten.
B. Klinkt als een goed plan om je trechter te verstoppen.
De best onderzochte methode zonder een B/A-extractie is chloroform en hexaan om te "defateren" x 3. Dat is de bewezen methode om levamisol te verwijderen zonder de HCl te neutraliseren.