Hoe verscheep je een pond wiet van Canada naar de EU?

FriendlyCanadian

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 28, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo, ik ben op zoek naar tips die je me kunt geven voor het verschepen van een pond wiet van Canada naar de EU.
 

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
We gaan het zeggen zoals het is: Dit is verdomde stom.

1. De hoeveelheid is zo klein dat het niet eens uitmaakt/het waard is om zo'n lange afstand te verzenden.
2. Canada naar de EU? Voor 450g wiet? Wat?

En nu we je toch besodemieterd hebben, zullen we je wat advies geven.
Dus 450g wiet kan verscheept worden als je een manier hebt om de geur te verbergen. Wat we aanraden is om het in voedselblikken te versturen. Vind een manier om de wiet in de containers te doen naast het echte voedsel en boem geurbestendige containers.
Ten tweede: de blikjes daadwerkelijk naar de EU krijgen. Vind een internationaal transportbedrijf dat levert per SCHIP (niet per vliegtuig) dat de inhoud van de pakketten niet controleert en boem je kunt doen wat je wilde.

Opmerkingen:
1. Doe dit niet, 450g wiet is het niet waard.
2. Doe dit niet, wat we net zeiden over voedselblikken is dom en niet goed gepland.
3. Doe dit niet, je vraagt advies over een onderwerp dat altijd in ontwikkeling is en oude methodes worden "opgelapt" en dus doe je je eigen ding. Gebruik je hersenen en vraag het niet aan anderen, dat is dom en lui.
4. Een pond wiet is het wachten niet waard, het zou minstens een maand duren voordat iets vanuit Canada in de EU aankomt en dan nog eens twee weken voordat het bij de klant aankomt. Gewoon dom en traag.
 

K1tty

Vacation
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
25
Reaction score
24
Points
18
Top