Question Hoe begin je met de verkoop van medicijnen?

Wendy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Ik had een man die ik al mijn hele leven ken die dingen voor me runde en ik gaf hem GOED geld uit de verkoop. Het systeem werkte heel goed, ik liet voor een paar dagen een product achter op een dood spoor en hij haalde het op, verkocht het en gaf me geld. Niemand wist dat ik drugs gebruikte.

Ik werd lui met D.D. voorbereiding en besloot om meer product in een keer te planten. Wat deed hij? Hij nam de drugs en sloeg natuurlijk de stad over. Wat mij betreft is geld niet echt een probleem en ik verdien het om gestraft te worden voor mijn luiheid.

Wat wel een echt probleem is, is dat ik niet echt sociaal ben en niet met mensen omga. Ik heb geen enkele vorm van distributie. Letterlijk nul. Terwijl ik op een goudmijn van kwaliteitsdrugs zit.

Dit is een beschamende vraag, maar dit is inderdaad mijn situatie.

Ik denk dat ik mezelf naar buiten moet zien te krijgen en weinig moet verkopen totdat ik een goede werknemer heb gevonden. Zijn nachtclubs te riskant? Hoe zou jij vanaf nul beginnen?

Last edited:

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,809
Deals
666
Ontwikkel lokale verkoop. Bied Dead Drops aan klanten aan. Dit zou winstgevender moeten zijn dan werken met postzendingen.
Druk promotiestickers af en hang ze op in toiletten van nachtclubs en bars, plaatsen waar jongeren samenkomen.
Maak kleine voorverpakte DD's voor de detailhandel op handige locaties.

Voorbeeld van een promotiesticker:

BFuUWSx5Zi

Maak een groep. Je klanten moeten met je communiceren. Je moet je eigen ruimte hebben om je publiek te behouden en nieuwe klanten aan te trekken. Organiseer wedstrijden en trek prijzen uit. Haal nieuwe leden in je team om meer DD's te maken en je distributiegebied uit te breiden.

Last edited: