Hoe wordt 4-MethylProPioFenon gesynthetiseerd?

hlebsladky2

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Hallo, mensen! Ik kom hier met zo'n vraag omdat het de laatste tijd erg moeilijk is om 4MP te krijgen. Ik wil het niet uit China bestellen of zo. Ik weet dat de synthese van 4MP niet veel moeilijker is dan broomvorming (4mmc). Ik wil het dus zelf maken. Ik heb onlangs Friedel-Crafts reactie gevonden, maar het hielp me niet veel omdat ik geen exacte info vond. Weet iemand hoe het moet? Alvast bedankt!

Netflix

Don't buy from me
New Member
Reaction score
55
Je kunt het bestellen uit europa ook welk probleem zie je

billian1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
14,8 g (0,1 mol) 4'-methylpropiofenon wordt in 100 ml chloroform gebracht, in aanwezigheid van een kleine hoeveelheid fijngemalen aluminiumchloride, en een oplossing van 15,9 g (0,1 mol; 5 ml) broom in 20 ml chloroform wordt druppelsgewijs toegevoegd terwijl er gekoeld wordt met een ijsbad. Laat het mengsel een nacht reageren bij kamertemperatuur. Daarna wordt het gefiltreerd, het oplosmiddel wordt uit het filtraat verdampt en het kristallijne residu wordt gewassen met diethylether. Er wordt 21,5 g kristallen verzameld. En als je vragen hebt over Forder of om te bestellen, PM me mate we alleen te maken met onze klanten uit de EU alleen

hlebsladky2

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3

Te veel risico. Zulke postverzendingen zijn gevaarlijk in mijn land.

billian1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Nope niet gevaarlijk als het om ons gaat meneer, PM en ik geef je aanwijzingen over hoe dingen discreet werken Okey