Vandaag, donderdag 4 juli van dit jaar, land ik op dit forum om ideeën uit te wisselen over onze boeiende discipline.

Acid Bath

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1

Vandaag, op dinsdag vier juli, aterrizo in dit forum om ideeën uit te wisselen over onze boeiende discipline.

Ik heb daarbij de uitwisseling van ideeën en concepten tussen u allen waargenomen, zo vol van matices als de curvas van een diagrama van Pourbaix.
Op deze veelbelovende dag ontmoet ik jullie niet alleen als een ontdekkingsreiziger van kennis, maar ook als een groot liefhebber van de wonderen die voortkomen uit de crisis van het experiment en de modificatie van het materiaal .
Ik heb er het volste vertrouwen in dat we op dit forum de kans krijgen om met echte kunstenaars van het estereoquimico te praten, door middel van een constructieve dialoog tussen alquimistas, kunnen we verschillende strategieën voor organische en anorganische síntesis opstellen, especies classificeren met precisión molar en oculturele patronen ontdekken en de voorkeur geven aan elektrofilms.


YxFbPWaVjE



Vandaag, donderdag 4 juli van dit jaar, land ik in dit forum om ideeën uit te wisselen over ons spannende vakgebied.

Ik heb met vreugde de overlapping van ideeën en concepten tussen jullie waargenomen, zo vol nuances als de curven van een Pourbaix-diagram.


Op deze veelbelovende dag sluit ik me bij jullie aan, niet alleen als een ontdekkingsreiziger van kennis, maar ook als een fervent amateur van de wonderen die voortkomen uit de smeltkroes van experimenten en modificatie van materie.


Ik ben ervan overtuigd dat ik op dit forum het genoegen zal hebben om te praten met ware kunstenaars van het stereochemisch ontwerp, door middel van een constructieve dialoog tussen alchemisten zullen we in staat zijn om verschillende strategieën van organische en anorganische synthese vast te stellen, soorten te classificeren met molaire precisie en verborgen patronen te ontdekken in de voorkeuren van elektrofielen.
 
Top