Ik ben een nieuweling en ik wil weten hoe ik scopolamine geneesmiddel moet verwerken

Slender

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2021
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Ik heb gehoord dat scopolamine een zeer effectief medicijn is dat mensen letterlijk onder controle kan houden. Dit medicijn is moeilijk te vinden, maar ik heb de plant en het is niet eens een zeldzame plant. Het probleem is dat heel weinig mensen weten welke chemicaliën ze moeten gebruiken als u me helpt, dan zal ik u wat geven om dit medicijn uit te proberen.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Ik weet er ook niet veel van, ik ben net begonnen met inlezen.

Maar sommigen maken een bruin poeder dat al sterk genoeg is, in zijn puurste vorm is het een wit poeder maar ik moet toegeven dat ik deze mooie drug nog nooit in het echt heb gezien.

Volgens verschillende rapporten kickt het direct en ben je binnen een seconde high, na 20s-1min sta je open voor suggesties.

Vergeet niet dat het centrum om "goed en slecht" te onderscheiden niet kapot is, dus je kunt niet gewoon zeggen "Dood ze nu allemaal" of "Snij zijn keel door", je moet positieve bewoordingen gebruiken, bijvoorbeeld "steek langzaam het mes in zijn nek" en je moet heel specifiek zijn met je bewoordingen.

Het werd meestal gebruikt door de overheid als vervanging voor marteling, gebruikt als een soort "waarheidselixer" bij ondervragingen, maar een "getrainde gebruiker" kon dit waarschijnlijk tot op zekere hoogte overwinnen.
Tegenwoordig wordt het gebruikt bij de meeste geheime en illegale verhoren door de overheid, criminelen en natuurlijk gebruiken sommige mensen het recreatief, maar ik vind het moeilijk te geloven dat iemand van dit soort high zou kunnen genieten.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18
Het is niet alles wat je ervan verwacht. Beschouw het als een milde #4 heroïne high voor de ervarene.
Voor de onervarenen is het een eenmalige ervaring die lijkt op een massale toevallige consumptie van 4 gram MDMA, terwijl ze geen water krijgen om te hydrateren tijdens de hele ervaring.
Er zijn nog steeds verkopers die dit aanbieden op darknetmarkten.
Eentje heet Pendate.
Dezelfde verkoper verkoopt ook "zeker weten" teks voor de productie van MDMA, DMT en Scopolomine.
 

NoNameNoSlogan

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 25, 2022
Messages
25
Reaction score
13
Points
3
Er zijn meer dan een paar plaatsen die het legaal online verkopen. Het is geen gecontroleerde stof in de VS. Het hoeft niet gewonnen te worden uit de borrachero boom. Elke Datura plant zou moeten werken. Zoals de Brugmansia Angel Trumpet planten. Dit is een van de mooiste planten die je ooit zult bezitten. En de huisvrouwen die hun honden/baby's uitlaten, geven er de hele tijd complimenten over.
 

Attachments

  • uSDbcUolBT.jpg
    uSDbcUolBT.jpg
    179.5 KB · Views: 786
Last edited:

Alojz

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 11, 2023
Messages
19
Reaction score
5
Points
3
Je kunt een bijdrage leveren aan de productie van scopolamine.
 

Psychotria Viridis

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 11, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Veel inheemse Zuid-Amerikanen gebruiken het recreatief en blijkbaar kun je gewoon thee zetten met de bloemen of wortels en hallucineren.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,417
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Ik ben er vrij zeker van dat je het gewoon in water kunt laten weken. Macereer het, laat het een paar dagen in heet water weken en filter de vegetatie eruit. Voilà, scopolaminesoep, op smaak gebracht met atropine en hyoscyamine waarschijnlijk. Het interessante aan deze Datura-achtige planten is het tropaangedeelte. Andere leuke dingen met tropaan zijn cocaïne. Ook een heleboel fenyltropanen die het centrale zenuwstelsel stimuleren. Er zijn ook andere interessante tropanen. Natuurlijk kun je er alles uithalen en er iets leuks van maken. Een tropaan is een hexaanring en een pentaanring aan elkaar gehaakt en gevouwen tot een boot of misschien een stoel. Het kan heen en weer klappen. Wie weet 🤷😂 het is 5:33 uur op zondag. Ik werd vrijdag om 6:50 uur wakker.
 

Alojz

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 11, 2023
Messages
19
Reaction score
5
Points
3
hartelijk dank
 

Alojz

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 11, 2023
Messages
19
Reaction score
5
Points
3
Hartelijk dank
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
newbie en scopolamine in dezelfde zin leidt meestal tot de dood van de newbie, dus ik hoop echt dat je alleen het plantenmateriaal hebt dat heel moeilijk te verkrijgen is, zodat je misschien een kans hebt om scheikunde te leren en vergiftiging te voorkomen, maar je moet echt geluk hebben.
 

Yugix

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 1, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Onlangs kreeg ik van een vriend een engelentrompet (brugmansia suaveolens). Ik zou graag willen weten hoe ik scopolamine kan extraheren voor experimenten, maar wat we tot nu toe kregen was slechts een hallucenogene thee.

Kan iemand helpen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,814
Points
113
Deals
1
Hallo, ja:

Scopolamine-extractie uit Brugmansia suaveolens

Het gedroogde poedervormige bovengrondse deel van B. suaveolens (5,0 kg) werd ultrasoon geëxtraheerd in methanol (3 keer, telkens 10 L in 60 minuten bij 50°C). Na verwijdering van methanol in vacuo werd een donker vast methanolextract (300 g) verkregen. Dit extract werd vervolgens gesuspendeerd in 2 L gedestilleerd water en achtereenvolgens gepartitioneerd met dichloormethaan en ethylacetaat (elk 3 L) om een overeenkomstig dichloormethaanextract (30 g), ethylacetaat (12 g) en waterlaag te verkrijgen. Het ethylacetaatextract werd grof gescheiden op een silicagel-kolomchromatografie, eluerend met een gradiënt oplosmiddelsysteem van dichloormethaan/methanol (0-100% volume methanol) om zes fracties (E1-E6) te krijgen. De E2-fractie werd herhaaldelijk gechromatografeerd op een silicagel-kolom, eluerend met een isocratisch oplosmiddelsysteem van ethylacetaat/methanol/water (20/1/0,05, v/v/v) om vier fracties E2A-E2D te verkrijgen. De E2A-fractie werd geladen op een omgekeerde fase C18-hars kolomchromatografie en geëlueerd met methanol/water (2/1, v/v) om scopolamine (62 mg) te verkrijgen. De zuiverheid van geïsoleerde scopolamine werd bepaald door HPLC-DAD en bleek 98,3% te zijn.

Mai, Nguyen Thi. "Quantitative analysis of scopolamine in Brugmansia suaveolens by HPLC-MS method." J. Multidiscip. Eng. Sci. Technol 4 (2017): 8176-8179. http://www.jmest.org/wp-content/uploads/JMESTN42352392.pdf

Mijn commentaar:
Ik denk dat je additie-extractie door DCM en EA kunt vermijden voor persoonlijk recreatief gebruik. Houd er rekening mee dat het een Scopolamine extrcat zal zijn met andere alkaloïden.

 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Buscopan bevat het actieve ingrediënt hyoscinebutylbromide. Het is niet hetzelfde als hyoscine hydrobromide, wat een ander medicijn is dat wordt ingenomen om reisziekte te voorkomen. Buscopan wordt geleverd als tabletten en is verkrijgbaar op recept.

Van Google^, rook Buscopan en kijk wat er gebeurt! Dit is op eigen risico, het spul is krachtig en dodelijk, Datura moet een van de ergste ervaringen zijn die ik ooit heb gehad!
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Ik hoorde over een medicijn dat in gebruik was onder de naam scobutyl, het is n-Butyl scopolamonium Bromide, een quaternair ammoniumzout dat gebruikt wordt als anti-emeticum. Maar veel succes met het verkrijgen van het Fromm dat!
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Het is geen extractie op de tabletten, je rookt de geplette pil! Probeer het bro en ontdek het zelf.
 

nujrc

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Verhalen over scopolamine zijn overdreven. Zeker, iemand kan kwetsbaarder en controleerbaarder zijn in amnesische verwarring, maar het is niet zo zeker.

Als je het alleen voor consumptie wilt doen, verspil je tijd dan niet. Je kunt het gewoon kopen. Het is een veelgebruikt medicijn tegen misselijkheid in veel landen, met nog wat andere toepassingen.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Datura is een ander beest dat meer bevat dan Scopolamine, en het roken van Scopolamine is ook geen grapje. Bij het roken wordt de butylbromidegroep afgesplitst en de hit van gerookte Scopolamine is van een heel ander niveau dan die van een zwak hart. Probeer het eens en kijk hoe kwetsbaar je bent, of een betere manier om de effecten te bekijken is om een vriend te hebben die het "uit vrije wil" neemt en kijk wat voor effect dat op hem heeft. Mijn vriend knuffelde een boom en vertelde me dat het zijn vrouw was, hij zou me alles uit zijn zakken hebben gegeven als ik het had gevraagd.

Ik heb alleen maar mensen gezien die erdoor in de war raakten, en mijn eigen persoonlijke ervaringen met zowel Datura als het roken van die tabletten, is dat je niet met drugs moet knoeien, kinderen!
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
66
Reaction score
26
Points
18
Scopolamine? Dat spul is burundanga! Het veroorzaakt suggestibiliteit, vergeetachtigheid en delirium. In hoge doses kan het dodelijk zijn. Het tegengif is Arecoline Hydrobromide!
Iemand die Arecoline Hydrobromide of betelnoten consumeert heeft minder kans om last te krijgen van burundanga. Bovendien heeft Arecoline Hydrobromide cognitieve
cognitieve en nootropische eigenschappen en Arecoline Hydrobromide geeft je een high. Koop gewoon Arecoline Hydrobromide of Kratom als je high wilt worden. Een goed geklede zwarte man gebruikte ooit burundanga bij mij en zei dat hij hulp nodig had en het werd steeds stoffiger hij bleef meer stof gooien en hij lichtte op en nam geld aan. Hij is waardeloos! Stomme eikel! Ik kwam er pas achter dat hij geld had aangenomen toen ik de sportschool ging betalen. Ik krijg misschien Arecoline Hydrobromide als ik het geld krijg. Er kan ooit iets op mijn hand gezeten hebben. Ze probeerden hetzelfde met mijn broer te doen en probeerden hem nepgoud te verkopen terwijl ze herhaaldelijk met stof gooiden en zo. Hij had geen geld bij zich dus ze kregen niets. Mijn laatste ex-vriendin verpestte organische scheikunde en wiskunde en verloor haar interesse toen ze erachter kwam dat ik Modafinil neem voor ADHD en dat het me slim en gefocust maakt en dat ik farmaceutisch scheikundige of onderzoekscheikundige wil worden. Ik heb nu speed nodig (amfetamine, ethylamfetamine). Ik doe wetenschappelijke dingen en andere dingen goed door Modafinil en Armodafinil. Kratom zorgt ervoor dat ik minder ethanol (alcohol) drink. Ik verloor mijn focus op wetenschap en wiskunde en mijn leven werd onvullend zonder. Ik heb wiskunde en wetenschap nodig, geen enkel meisje mag wiskunde of wetenschap verpesten of ze zijn waardeloos! Misschien kan ik op een dag weer wetenschappelijke dingen doen.
 

Jessica

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 8, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
We hebben nu Scopolamine-poeder.
 
Top