Ik scan het darknet, hier is het resultaat

Darknet.Observer

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
4
Reaction score
10
Points
3
Hallo mede-anons,

Ik was niet onder de indruk van de huidige staat van dark net link directories omdat ik niet alle belangrijke gegevens op één plek kon vinden.
Daarom heb ik darknet.observer gemaakt, waar ik je het beste overzicht probeer te geven over de huidige staat van het zogenaamde darknet.

http://s36ex53mi4m6chlwqg6zabu2gxtiwvgaphytsrboqknkphdkduxwg6yd.onion

functies:
- 300+ tor-services worden elke x uur gescand
- je kunt services bekijken en filteren
- phishingcontrole - mirrorpagina's controleren
- geautomatiseerde analyse van /pgp.txt
- geautomatiseerde analyse van /mirrors.txt
- geautomatiseerde analyse van /canary.txt
- scamwaarschuwingen/reputatiebeoordelingen

Hier zijn enkele interessante bevindingen:
- services online: 316 (460 onion(v3) mirrors in totaal)
- elke dienst heeft gemiddeld 1,33 onion(v3)-spiegelservers
- 41,5% gebruikt java script
- 39,9% plaatst een cookie zonder te vragen
- 15,5% is OMG observant/compliant (en slechts 11 van de 23 kanaries zijn gezond)
- 23,9% zijn shops (en de meeste daarvan zijn scams)
- 18,1% bieden hosting of andere diensten aan (veel scams)
- 8,6% zijn forums
- 7,5% zijn markten (meerdere verkopers)
- 6,9% zijn linkdirectories
- 4,9% behoort tot ransomware-groepen
- er zijn 12 darknet-zoekmachines (3,5%) en 11 nieuwssites (3,2%) gevonden
- van alle sites die betalingen accepteren: 95% accepteert Bitcoin en slechts 35% accepteert Monero

Wat denk jij? Mis je een dienst of klopt er iets niet?
Laat het me weten.

Darknet.Observer
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
We hebben soortgelijk werk gedaan en alle categorieën verschillend, maar we vonden eigenlijk slechts ongeveer 8-10% van iedereen die iets verkocht legitiem was. CC-markten waren ongeveer 3% legitiem, exclusief entiteiten op basis van vergoedingen zoals Brian's club. Er lijkt een strijd te zijn en de goeden worden weggevaagd. We hadden ook veel minder goede meningen over Monero dan jij lijkt te hebben. Er lijken veel drops te zijn voor Monero die regelrechte zwarte druppels zijn en het kan ze niets schelen. Ze lijken ook onmiddellijk te anticiperen op uitgaven en zijn veel beter dan hetzelfde type persoon dat andere crypto's gebruikt.
 

Darknet.Observer

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
4
Reaction score
10
Points
3
Ik hou van Monero vanwege de technologie - het is veel beter dan Bitcoin in termen van anonimiteit en ik verwachtte dat het nummer één zou zijn in het diepe web omdat dat de grens is van anonimiteitstechnologie. Dus ik was echt verbaasd dat het slechts een derde van de acceptatie van Bitcoin had.
Op dit moment controleer ik de forums om verdachte diensten als scam te bestempelen. Het lijkt er echt op dat de slechteriken op dit moment het toneel domineren.
De OMG-naleving is ook veel te laag. Is het zo moeilijk om een goede /pgp.txt aan te bieden en een /canary.txt en misschien /mirrors.txt zoals gedefinieerd in dark.fail/OMG? Het zou de interactie met deze sites veel gemakkelijker maken.

Deze hele industrie heeft behoefte aan stroomlijning, standaardisatie en een betrouwbare manier om onderscheid te maken tussen good guys en scammers.
Ik zie mogelijkheden voor blockchainverzekeringen enz.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Een van de grootste problemen van Monero is dat er een aantal zeer schimmige mensen aan verbonden zijn. Mensen als Ryan Havar en Daniel Evans hebben Monero gebruikt voor hun verschillende misdaden en oplichtingspraktijken, dus het wordt door velen geassocieerd met oplichters. De volledige anonimiteit kan een slechte zaak zijn.
Raad eens? Deze mensen waren naar verluidt ook betrokken bij de ontwikkeling ervan, dus mogelijk hebben ze iets achtergelaten dat hen helpt bij het stelen ervan.
 
  • Like
Reactions: vis

godfathe07

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 11, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ahh Wat kan een manier zijn om een directory te maken waarin alle echte mensen 0,0000 procent oplichters blijven, maar als die directory is gemaakt waarin alle oplichters worden blootgesteld wees dan klaar voor een grote uitgebreide ddos, gehackt worden geeft nog steeds moeilijke tijden voor oplichters ze zullen alles doen om je neer te halen, hè geld is gewoon belangrijk voor hen zie die tordex en tor vol met oplichters advertenties, mensen zijn net als dat gewoon geld krijgen plaats advertenties mensen worden opgelicht mensen klagen ik ben opgelicht door een van uw adv de site-eigenaar idgaf
 

dayz

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 5, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
bedankt
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Dat is zo cool kerel!!!
 

Banksy

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 29, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Bedankt man.

Aangezien dit is gepost in de darkne markets-sectie, heb ik toch een paar vragen.
Er zijn veel winkels die cadeaucodes verkopen. Ik heb een andere thread gezien over Scams en deze Gift codes werden ook genoemd als scams.

Mijn vraag is: Heeft iemand dit echt getest?
De reden dat ik het vraag is dat ik anderszins betrouwbare marktplaatsen heb gezien die ook gidsen verkopen over het genereren van cadeaucodes voor bepaalde platforms, evenals secties binnen deze marktplaatsen waar cadeaucodes kunnen worden gekocht.
Het is logisch om deze cadeaucodewinkels te gebruiken om mensen op te lichten. Maar waarom zouden marktplaatsen ondersteuning voor oplichting toevoegen en wat is het nut van het verkopen van gidsen of codegenerators als dit niet echt bestaat?
Ik probeer hier gewoon wijs uit te worden. En mogelijk deel uitmaken van de menigte van scam slachtoffers 🙄

Een ander ding dat ik heb gezien is de handel met gehackte Paybal accounts die ook geld op hen, oplopend tot 500-5000 per account. Geschonken geld ... riekt ook naar oplichting, maar is ook gezien op een marktplaats website.

Dus. Moet ik altijd uitgaan van oplichting als ik zo'n aanbod zie, zelfs als marktplaatsen beweren dat ze geen oplichting toestaan op hun platforms? Of raken deze verkopers hun "afdankertjes" kwijt die anders de moeite van het wassen niet waard zouden zijn?
Misschien heeft iemand hier dit getest, al was het maar uit nieuwsgierigheid. Ik zou snel wat geld kunnen gebruiken om iets op te starten wat ik van plan was.
 
Last edited:

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Veel van deze forums en markten waar jij het over hebt, lijken een bron van activiteit, maar zijn er eigenlijk alleen maar om je op te lichten. Alles in de lijst is oplichterij. De beste manier om dat te zien is of ze communicatie met andere gebruikers op de site toestaan. Net als bij cardingforums worden uw berichten vaak bekeken voordat ze de andere gebruiker bereiken. Als ze je eenmaal opgelicht hebben, willen ze niet dat je iemand waarschuwt en er is geen groepschat, dus de enige manier is via berichten of advertenties. Beide worden beoordeeld voordat ze worden goedgekeurd.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ik vraag me af hoeveel van deze legaal zijn en geen oplichterij of bijna dood
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18

Darknet.Observer

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
4
Reaction score
10
Points
3
Ik was meer dan een jaar weg om redenen buiten mijn controle.
Sorry voor het publiceren van een site en dan verdwijnen. Dit had niet mogen gebeuren.

Gelukkig heb ik nog steeds de controle over het domein darknet.observer en kon ik zelfs een vroege versie van de broncode van de site terughalen uit mijn langdurige opslag.

Ik werk aan een betere versie van de site en kom veel sterker terug!
 

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
36
Points
18
U kunt @Darknet.Observer werk uit het verleden vinden op archive.is onion ( archiveiya74codqgiixo33q62qlrqtkgmcitqx5u2oeqnmn5bpcbiyd.onion/s36ex53mi4m6chlwqg6zabu2gxtiwvgaphytsrboqknkphdkduxwg6yd.onion - JavaScript Nodig)

Deze tool is erg goed en je kunt browsen zonder hoofdpijn te krijgen. We wachten op je!
 
View previous replies…

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Waar ging darknet observer over? Ik vind het leuk om nieuwe plaatsen te vinden om te bekijken
 

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
36
Points
18
Site met statistieken, overzicht van alle gearchiveerde uien van wat darknet.observer kon krijgen, vertrouwensnotitie (A,B,C,...),... zeer geïntrigeerd bij zijn terugkeer.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ah ik zie het. Hopelijk komt het weer op gang!
 
Top