Question ik heb wat vragen over clandestiene synthese van amfetaminesulfaat

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik ben een beginner dus ik heb een paar stomme vragen, ik weet niet of iemand ze ooit heeft gesteld, maar hoe dan ook, laten we beginnen!

Is het beter om een erlenmeyer te hebben en te verwarmen op een kookplaat, of een erlenmeyer met platte bodem en te verwarmen in een waterbad? Ik denk dat de platbodemkolf beter is omdat er meer verwarmingscontact is dan bij een erlenmeyer, klopt dat?

Dit is mijn "opstelling"
0IBA8uUNGW
Is zo'n afzuigkap goed?

Heb ik echt een condensor en andere dingen nodig? Als ik die niet heb, zal mijn opbrengst toch minder hoog zijn?

Bedankt voor jullie antwoorden!

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,081
Deals
1
Je moet alleen een waterbad gebruiken, een kookplaat zal je reactie en kolf bederven.
Denkt u echt dat we het alleen voor de lol gebruiken?
Je zult oplosmiddel verliezen, je reactie zal verbranden en je kunt vergiftigd worden door dampen van oplosmiddel.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Oké, want ik zag een synthese van een man die een kookplaat gebruikte om sulfaatamfetamine te synthetiseren.

Nee, dat denk ik niet, ik vraag het omdat ik gehoord heb dat het niet echt nodig is.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "lost solvant", lost solvant door verhitting zonder condensor? (en voor de dampen heb ik de afzuigkap)

Als je wilt, kan ik de synthese van sulfaat amph die ik heb posten? Misschien zult u meer begrip voor mijn vragen idk

Last edited:

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,081
Deals
1
Je kunt doen wat je wilt, maar ik weet zeker dat onze methode beter is en goed werkt. Ik vertel het je om te helpen met een goede opbrengst en succes. Je kunt een pan met water gebruiken als waterbad.
Precies, refluxcondensor verzamelt oplosmiddeldampen en condenseert ze terug in een reactiemengsel.
De keuze is aan jou

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Reaction score
26
Ik heb het twee keer op die manier gedaan, de eerste keer ging het goed, de tweede keer was het een ramp. Je moet de juiste dikte en grootte van folie gebruiken en een soort condensor (ik gebruikte een trechter met een groot blok ijs) Als je het gaat doen, raad ik aan om de reactie buiten te starten en na de heftige fase weer naar binnen te brengen of om frisdrank en morsmateriaal bij de hand te hebben. Ik kwam niet in de buurt van %70 en het was ook geen schone high! De juiste apparatuur geeft echter veel meer voldoening!

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Hallo man, wat bedoel je met ramp? Voor de folie kan ik foliesnippers kopen, nee? Oké voor de condensor (die is niet zo duur) koop ik die wel als ik wat geld heb ahah

Humm oke dus ik moet een kookplaat kopen, werkt zo'n kookplaat? Om te beginnen bedoel ik
ZuFYSOqsbk

En met heftige fase bedoel je het aluminium amalgaam met kwiknitraat ect?

Last edited:

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Voor een zuiverder product heb je op zijn minst een zeer goede acetonspoeling nodig, a/b zuivering, destillatie of iets dergelijks is ideaal.Ik ga voor het neerslaan met l-wijnsteenzuur, zet het tartraat weer om in base en neerslaan met zwavelzuur, komt er super schoon uit.

Hij bedoelt dat bij het toevoegen van de p2np sol. aan kant en klaar amalgaam een grote hoeveelheid warmte wordt opgewekt, evenals thermische expansie die uit je condensor en overal op de vloer/in de ruimte terecht kan komen.Als aluminium te fijn is reageert het veel te heftig.Kijk naar patton's thread over d-amfetamine isolatie, het heeft een deel met sythese via deze route, het is goed om te volgen.Het stelt koffiemolen gemalen aluminium, met kleine strips zelfs met 10g riskeer je een vulkaan als folie te dun en kort is.Maar je zult zien, ik durf te wedden dat meer dan de helft van de mensen die deze synthese doen minstens een keer wegloopreacties hebben gehad.
Die kookplaat is prima, niet ideaal maar het werkt, ik heb er ook een, je moet hem wel koppelen aan een thermometer om je waterbad goed te krijgen.Maar deze synthese met AlHg die je koos is te doen zonder, sla gewoon de reflux over na het toevoegen van p2np, laat het reageren en volledig afkoelen, zeef en ga van daaruit verder, 60% opbrengst is op deze manier gegarandeerd mogelijk.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Ik zou aanraden om het niet in je keuken te doen als je van plan bent om daar ooit nog lekker eten te koken.

Zorg voor een werktafel, beter glaswerk en andere verwarmingsbronnen dan je fornuis.

De keuken ziet er veel te mooi uit om het te verpesten met een chemische besmetting.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
a/b zuivering? ik ben een beginner dus ik ken niet echt snelkoppelingen zoals a/b, zuur-base neem ik aan?

Voor mijn synthese zal ik de basiszuivering met aceton of IPA volgen, maar als er een eenvoudigere en betere zuivering is, zeg ik geen nee.

ja oke ik zie het, ik zal het in mijn kleine tuin doen, dus voor het aluminium, klein vierkant (1cm x 1cm) is goed, niet te fijn?

Ik zal je stappen volgen, bedankt voor alles!

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Ja, je hebt gelijk, mijn keuken is te duur om sulfaatamf binnen te maken!

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Zeker :) Nu je deel uitmaakt van onze groep - kunnen we je helpen aan een kleinschalig budgetlab zodat je je keuken niet hoeft te gebruiken. Vraag het gewoon als je er klaar voor bent en als je hulp nodig hebt

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
47
Veel dingen kun je zelf maken als je een laag budget hebt, vooral voor deze reactie waarbij geen externe verwarming nodig is.
Je kunt je reactievat vervangen door een plastic vat van 50 liter van je plaatselijke hardwarestore. Vervolgens boor je een gat in het deksel om je condensor erop te bevestigen. De condensor kan ook eenvoudig worden opgebouwd uit 2 pijpen, waarvan de ene met een kleinere diameter in de andere past en waartussen het koelwater stroomt om de dampen te condenseren.

Verre van perfect, maar mogelijk als je een klein budget hebt.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Hartelijk dank, voor u, hoeveel kost een klein laboratorium?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Ja, zorg ervoor dat het hdpe of pp is of iets met een hoge chemische weerstand.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Dat hangt af van wat je wilt maken en ook van je persoonlijke eisen aan apparatuur.

Hoewel er veel geïmproviseerd kan worden, zou ik zeggen dat je voor sommige syntheses (op kleine schaal) gemakkelijk een startersset kunt krijgen van 1.000 - 2.500, waarbij 2.500 al veel zou zijn.
Waar het prijzig kan worden, is als je verdere opstellingen aan je lab wilt toevoegen voor zuivering (stoomdestillatie, rotavaps...).

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Hoe kan stoomdestillatie duur zijn? Het is een koelmiddel, een adapter, een extra kolf en water.

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
47
Ja, zo'n trommel is prima.
Zelfs als ik zeg dat het werkt, houd er dan rekening mee dat het verre van perfect is. de opbrengst zal lager zijn omdat je reagentia zich niet zo goed zullen mengen. in een rbf zal de inhoud van de kolf bij een goede reactie vanzelf constant gemengd worden als je een goed kookpunt hebt.