Question ik heb wat vragen over clandestiene synthese van amfetaminesulfaat

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik ben een beginner dus ik heb een paar stomme vragen, ik weet niet of iemand ze ooit heeft gesteld, maar hoe dan ook, laten we beginnen!

Is het beter om een erlenmeyer te hebben en te verwarmen op een kookplaat, of een erlenmeyer met platte bodem en te verwarmen in een waterbad? Ik denk dat de platbodemkolf beter is omdat er meer verwarmingscontact is dan bij een erlenmeyer, klopt dat?

Dit is mijn "opstelling"
0IBA8uUNGW
Is zo'n afzuigkap goed?

Heb ik echt een condensor en andere dingen nodig? Als ik die niet heb, zal mijn opbrengst toch minder hoog zijn?

Bedankt voor jullie antwoorden!

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,081
Deals
1
Je moet alleen een waterbad gebruiken, een kookplaat zal je reactie en kolf bederven.
Denkt u echt dat we het alleen voor de lol gebruiken?
Je zult oplosmiddel verliezen, je reactie zal verbranden en je kunt vergiftigd worden door dampen van oplosmiddel.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Oké, want ik zag een synthese van een man die een kookplaat gebruikte om sulfaatamfetamine te synthetiseren.

Nee, dat denk ik niet, ik vraag het omdat ik gehoord heb dat het niet echt nodig is.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "lost solvant", lost solvant door verhitting zonder condensor? (en voor de dampen heb ik de afzuigkap)

Als je wilt, kan ik de synthese van sulfaat amph die ik heb posten? Misschien zult u meer begrip voor mijn vragen idk

Last edited:

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,081
Deals
1
Je kunt doen wat je wilt, maar ik weet zeker dat onze methode beter is en goed werkt. Ik vertel het je om te helpen met een goede opbrengst en succes. Je kunt een pan met water gebruiken als waterbad.
Precies, refluxcondensor verzamelt oplosmiddeldampen en condenseert ze terug in een reactiemengsel.