Ik heb hulp nodig bij mijn eerste MDMA-synthese. GRAAG

mickael1985

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 20, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1

61-50-7

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 21, 2023
Messages
29
Reaction score
11
Points
3
H2SO4 + NaCl, je zou geen scheikunde moeten proberen als je de basis niet kent, je stelt jezelf bloot aan chemische risico's en je stelt consumenten bloot aan mogelijke onzuiverheden die je in het eindproduct achterlaat. Ik kan je alleen maar aanraden om ten minste het strikte minimum aan scheikunde te studeren en deze synthese later te proberen.

Vriendelijke groeten
 

hustlerkid

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 6, 2023
Messages
13
Reaction score
9
Points
3
Deals
3
Ik zou aanraden om je mdma freebase te extraheren met oplosmiddel (tolueen of dcm).

Voeg verdund hcl toe totdat de ph 6 is. De mdma hcl zal in de h2o zitten en de onzuiverheden in het oplosmiddel.

Scheid h2o af en verdamp water tot zich kristallen vormen. Als de mdma-kristallen nog steeds vuil zijn, vermalen tot fijn poeder en wassen in aceton.
 

TrainWreck

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 4, 2024
Messages
2
Reaction score
5
Points
3
Zoals hustlerkid al zei. Je zou er geen gas hcl voor moeten gebruiken.

Gewoon de typische A/B extractiemethode ervoor. Hoewel ik deze synthese zelf niet heb gedaan, is dit een eenvoudige stap in veel extracties.

Freebase met NaOH of KOH oplossing. Trek verschillende keren met een polair oplosmiddel. Gebruik een scheitrechter om de extracties te scheiden. DCM is handig om te gebruiken omdat de dichtheid groter is dan water, dus het zal zinken.

Om het te zouten raad ik aan om je oplosmiddel in tweeën te delen zodat je wat overhoudt als je je PH overschrijdt.

Verdun dan HCl met IPA. Voeg druppelsgewijs toe aan het oplosmiddel en meet de PH tot je PH 6 hebt bereikt met lakmoespapier. Als je doorschiet voeg dan wat van de eerder opzij gezette freebase oplossing toe. Werk langzaam door die oplossing totdat er niets meer over is.

Voeg dan water toe om het zout uit de NPS te halen. Scheid het water af en verdamp het.
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
36
Points
18
Laboratory FAQ heeft een hele thread over het vergassen van vloeistoffen.
 

mickael1985

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 20, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
hallo
Wanneer en hoeveel voeg ik mierenzuur toe tijdens de 7 uur?
Als ik chloorzuur toevoeg en ik verwarm tot 80°, is het dan refluxverwarmd?
Kan ik diethylether vervangen door azijnzuurether?
Kunt u mij de hoeveelheden producten geven voor 2 kg PMK?

Hartelijk dank
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
ik persoonlijk zou het max alleen de diethyl vervangen door mtbe. en de opbrengst hangt volledig af van hoe goed je chemicus is als je het niet verpest ik zeg 80% is waarschijnlijk als beginner.
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
81
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
welk punt denk je dat waterstofchloridegas weer enig voordeel heeft hcl 37%?

hier in bb vind je veel over mdma hcl kristallisatn wanneer hcl 37% is.

Als je geen speciale kennis hebt van oplosmiddelen is de beste kristallisatie in acetonen.

voeg druppelsgewijs hcl toe aan de base totdat de pH 4 is, maak het 4, niet 6! je zult het overschot wassen in acetonen)
zet bekerglas met vloeistof op fornuis en verwarm tot 130 c (verdamp bijna al het water)
gooi vloeistof in vries acetonen en bewaar in vriezer
gebruik niet minder vries acetonen dan 10 keer het volume van je basis als je basis zo bruin is als stront. op deze manier krijg je 85-90% zuiverheid van begin stront.
 
Last edited:

togeter

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hallo,
Ik heb mijn eerste mdma ook via nabh4 gedaan,
na het destilleren van mdma freebase bij 160c (mijn vacuumbron is vrij zwak) kreeg ik heldere kleurloze olie bij de?
btw ik probeerde hcl te vergassen en kreeg kristal dat er heel helder uitzag (wit kristal)!
Na het testen van het resultaat 200mg metour recrytalbut im voel het effect is zwak.
Dus nu weet ik niet wat proces is fout. Kan iemand mij bevestigen dat mdma freebase kleurloze kleur correct is? of kan ik gebroken freebase bij 160c ontharing?
Is er een kans dat ik de methylamine freebase in de mdma freebase, dan reageren met hcl te vormen methylamine.hcl dat in mijn product? mag geen methylamiine links na destilatie toch?
Moet ik de mdma freebase opnieuw wassen met iets om het te reinigen?
Geef me alsjeblieft wat hulp
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
81
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Mdma fb moet kleurloos zijn en er is geen kans om mdma molecule te beschadigen bij verhitting tot 160c.
Ik denk niet dat je methylamine in je mdma hebt, ik geloof liever in pmk) Hoe dan ook, methylamine heeft een specifieke geur die je niet zal verwarren. Het is geen anijsgeur, het is een "rotte vis" geur.
Verandert je mdma hcl van kleur (wordt bruin/zwart bij verhitting - langer dan 1 uur blootgesteld aan de hittebron? U kunt uw mdma hcl + water in de verhouding 1:1 op de warmtebron in de erlenmeyer plaatsen en deze 1 uur laten staan om te zien wat er gebeurt. De erlenmeyer moet open zijn!
 
Last edited:
View previous replies…

togeter

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Bedankt voor uw hulp
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat mijn freebase een "rotte vis" geur heeft :sick: misschien is er methylamine.hcl over?
Ik deed dit met synthese van btcboss2022 hier: https://bbgate.com/threads/methamph...y-nabh4-reduction-medium-scale.600/#post-9603
In bovenstaande methode heb ik gecontroleerd en er is 17,5 mol methy.hcl en slechts 16 mol naoh! Dus nu ben ik bang dat er misschien op de een of andere manier niet gereageerde methylamine over is in mijn freebase.

Moet ik freebase opnieuw wassen om het schoon te maken? (misschien met naoh)
Wat is de juiste geur van mdma freebase?
Het effect van het product is niet goed dus ik gooi het product gewoon weg en maak dan een nieuwe synthese, of is er een kans dat ik het beter kan maken door herkristallisatie of iets dergelijks?

Bedankt
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
81
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Weet je zeker dat het de geur van rotte vis is en niet van anijs? Ik heb nog nooit methylamine in een merkbaar volume in mdma gezien. Normaal gesproken gaan alle methylamineresten weg na een eenvoudige basisextractie.
Mdma fb heeft een vrij lekkere, zeer lichte geur, maar ik weet niet hoe ik die moet omschrijven, het kunnen wilde bosnoten zijn. Maar het is ver weg van beide, vis en anijs.
Verandert je product van kleur bij verhitting?
 
Last edited:

togeter

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Ik weet niet hoe het zit met de anijsgeur, maar mijn freebase kleurloos is een zeer onaangename geur die ik niet langer dan 1 seconde kan ruiken, ik weet niet zeker of het om rotte vis gaat, maar ik ben er vrij zeker van dat deze fb rot is.
Ik zal warmte testen als ik terug ben in mijn lab.
Is er een methode die het effect van het product kan verbeteren?
Bedankt
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
81
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Grappig. Wat als er helemaal geen mdma is en alleen methylamine? Je kunt aan de hand van molaire verhoudingen controleren hoeveel g NaOH je nodig hebt om van 10 g van je zout alkali ph=11 te maken. Controleer dan of het mdma of methylamine is.
 

togeter

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Dus mag ik snel sterven, ik eet 200mg :alien:
Hoe weet ik of het mdma of methylamine is met deze test, kunt u wat meer uitleg geven?
 

togeter

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Ik ben bang nu, weet u wat smeltpunt van methy.hcl Ik kan deze info niet vinden in wikipedia :cry:
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
81
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Je moet NaOH bereiden in water, 20% ww is goed. Het is dus 20 g NaOH + 80 g water.
Je moet het exacte gewicht van deze 20% aan het begin weten. 20g totaal bijvoorbeeld.
Vervolgens los je het zout op in water en voeg je in kleine porties 20% NaOH toe totdat de PH 11 is.
Nu kun je uitvinden hoeveel g van de 20% NaOH-oplossing is verbruikt en het molaire gewicht van je zout schatten.
 

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 30, 2024
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Heb je pmk-olie of pmk-poeder gebruikt vanaf het begin? Kun je de stappen die je hebt genomen intypen, zodat we kunnen zien waar het fout is gegaan?
 
View previous replies…

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 30, 2024
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Heb je mijn tekst goed gelezen? Ik heb nooit gezegd dat je al deze dingen in één keer optelt. Er zitten stappen tussen. Heb je ooit mdma gemaakt? Zo niet, dan begrijpt u niet wat hier gezegd wordt. Als je het wel hebt gemaakt. Dan weet je dat dcm in dit geval nooit samen met aceton wordt gebruikt. En slechts een kleine hoeveelheid dcm wordt gebruikt om de olie die je nodig hebt te scheiden van de rest van het water en wat er ook in zit....
 

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 30, 2024
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Als je het vacuüm hebt gedestilleerd. Dan zou je olie in je reactor moeten zijn gebleven en de rest zou verdampt of opgevangen moeten zijn in een andere kolf.

Dus als je de kleurloze vloeistof hebt genomen en daarmee verder bent gegaan. Dat betekent dat je de verkeerde hebt genomen, waar de methylamine in zat. Daarom bleef je het ruiken, want fb is nooit kleurloos.

Heb je van je pmk was pmk olie gemaakt?
Dm me als je wilt.
 
Top