Beste vriend, ik begrijp je mentaliteit volledig, maar als ik zo vrij mag zijn, raad ik je van harte aan om te proberen ook de basis te begrijpen en je vervolgens voor elke geneesmiddelgerelateerde documentatie te informeren over de verschijnselen die betrokken zijn bij het bereidingsproces. Youtube is een goed begin, het heeft mij ook op het juiste pad gezet naast Vogel's praktische organische chemie (het is een grote pdf, wees niet bang, je zult er veel van leren). Begin met het begrijpen van algemene/anorganische basisbegrippen en ga dan naar de essentiële laboratoriumtechnieken (herkristallisatie, destillatie, zuur-base extractie en natuurlijk de synthese zelf en andere zuiveringsmethoden vacuümfiltratie, uitzouten, oplosmiddelen, reagentia, etc...). Vervolgens moet je omgaan met het schrijven van moleculaire structuren en nomenclatuur (het benoemen ervan). Alprazolam is krachtig en ook al is er een vrij nieuwe hete methode voor een eenvoudige synthese uit verkrijgbare precursoren (2-amino-5-chloorbenzofenon + 2-broompropionyl-chloride + hydrazine + oplosmiddelen en apparatuur) adviseer ik vriendelijk om te beginnen met wat oefenexperimenten voordat je met gevaarlijke chemische stoffen aan de slag gaat en ook om eerst diazepam te maken (omdat dat minder krachtig is en je ongeveer tien keer minder risico loopt op een toevallige overdosis) je hoeft ook geen hydrazine te gebruiken dat behoorlijk explosief is. Begin met eenvoudig spul zoals fluoresceïne en werk je op naar amfetamine door je eigen 2-fenyl-nitropeen te synthetiseren en waarom niet het nitroethaan (het kan demotiverend frustrerend zijn maar het is iets wat we allemaal confrunteren), hoe dan ook, op bitchute.com is er een gebruiker genaamd ChemPlayer... Bekijk zijn video's en leer de praktijk van hem en gebruik Vogel's als een woordenboek voor de Pihkal die je bijbel moet zijn om te bestuderen, in ieder geval tot je de patronen begint te zien en te begrijpen en wat elke stap betekent (Sasha heeft geweldig werk geleverd door elke reden voor de uitgevoerde stappen uit te leggen). Veel geluk en succes!
P.S. Ik ben me ervan bewust dat je je richt op kalmerende middelen en ik hoop oprecht dat rijk worden niet je plan is, maar het verhogen van je waarde als persoon om een waardige afstammeling van Prometheus te zijn, GHB is een veel gemakkelijker te maken kalmerend middel, maar het heeft zijn gevaren in het gebruik.