Imidazenil CAS151271-08-8

bourn

Don't buy from me
New Member
Joined
May 16, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hey jongens,
Ik wil een verbinding onder de aandacht brengen die letterlijk in staat is om het lijden te verlichten van zovelen die proberen af te kicken van benzo's of die lijden aan angsten.
Iemand zou echt op de kar moeten springen en dit moeten synthetiseren, de ingrediënten zijn niet goedkoop, maar de vraag zou astronomisch zijn als eenmaal bekend wordt dat iemand dit verkoopt.

Letterlijk een goudmijn en ook nog eens zoveel lijden redden/voorkomen, kan ik uit eerste hand zeggen, De enige leverancier online is onlangs volledig gestopt met de verkoop en als iemand die lijdt aan slopende angsten en jarenlang extreem hoge doseringen benzo's heeft gebruikt vanwege tolerantie om een waardevol leven te kunnen leiden, kan ik niet genoeg benadrukken hoezeer deze verbinding alle voordelen heeft van een benzo zonder verslavende eigenschappen en feitelijk de reguliere benzo-sedatie omkeert omdat het geen benzo is, maar van de compleet tegenovergestelde kant zoals Flumazenil, dat wordt gebruikt om benzoontwenning te behandelen en te helpen met upregulatie.

Ik ken het syntheseproces niet, maar iemand die het wel kent en geïnteresseerd was in het maken ervan, zei dat hij deze verbindingen nodig had (naast een aantal die hij al had), sorry, ik ben niet bedreven in het synthetiseren, ik heb tot nu toe alleen geholpen en deelgenomen aan het maken van 2C-B.

Hij zei dat hij dit nodig had

bcl3 in xyleen 1M 5L
2-broombenzonitril 1 kg
4-fluoraniline 1 kg
Sommige precursoren kan ik niet kopen en zal ik zelf maken (giftig, gebruikt voor de synthese van militaire vergiften).
Om ze te maken heb ik nodig
Glycine ethylester 2 kg
Diethylfosfiet 1 kg


Deze verbinding is letterlijk een levensredder voor iedereen die benzo's gebruikt of angstig is, zonder enige nadelen. En het zou zeer lucratief zijn voor iedereen die het zou maken en het is ook overal legaal, dus... zoals ik al zei - goudmijn en iets dat het lijden van miljoenen mensen zou verlichten, ik hoop dat ik niet in de verkeerde sectie heb gepost.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Ik heb misschien 2x100 mL ampullen BCl3 op voorraad en kan me niet voorstellen waar ik ze voor moet gebruiken. Dat is een gevaarlijke hoeveelheid waarvoor vloeibare stikstof nodig is om de ampullen te bevriezen voordat ze worden geopend, 25 ml waarvan ik weet dat de HCl-dampen groter zijn dan een gebouw van 3 verdiepingen. Dit kan worden verzonden, maar alleen in de EU, want ik weet geen manier om dit naar een andere plaats te verzenden. Deze verbinding die je wilt verkrijgen moet met zorg worden behandeld omdat een toevallige blootstelling kan resulteren in ernstige angst en impliciet de gevolgen van paranoïde zijn, niet dat het illegaal is maar je lab zou dat wel kunnen zijn.
 
Top