Voor het geval je het nog niet gehoord had

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
De CEO van Telegram werd gearresteerd.
Tijdstip van de arrestatie: De arrestatie vond plaats in de vroege ochtenduren.
Locatie: Paris Le Bourget Airport, een faciliteit die vaak gebruikt wordt door hooggeplaatste personen en privéjets.
Motivatie: De arrestatie is het resultaat van een huiszoekingsbevel, maar de specifieke aanklachten tegen Durov zijn niet openbaar gemaakt. De autoriteiten hebben nog geen details verstrekt over de aanklacht of het bewijs dat tot het arrestatiebevel heeft geleid.
De arrestatie van Pavel Durov, een leidende figuur in de technologie- en mediasector met zijn berichtenplatform Telegram, roept grote vragen op. De situatie zou grote gevolgen kunnen hebben voor zowel Durov als het bedrijf dat hij leidt, met mogelijke internationale repercussies.

Waar dit plan precies uit bestaat is niet bekend, maar het is wel duidelijk dat het bedrijf voorlopig kan blijven bestaan en zijn taken kan blijven vervullen.
Wat zijn de belangrijkste aanklachten? Dit is de weigering van Durov om gegevens over te dragen aan de inlichtingendiensten over winkels die psychoactieve stoffen verkopen in telegramkanalen, volgens het Moskouse FSB-directoraat.
Er zou een Frans huiszoekingsbevel tegen hem zijn uitgevaardigd door het OFMI (Nationaal Bureau van de Gerechtelijke Politie) op basis van een vooronderzoek.

Pavel Durov riskeert 20 jaar gevangenisstraf; hij zal terechtstaan als Frans staatsburger - TF1 TV kanaal

Updates volgen

Edit: Tegen de achtergrond van het nieuws over de detentie van Durov wordt de cryptocurrency TON een stuk goedkoper.

⚠️Franse inlichtingendiensten willen toegang tot Telegram-correspondentie met betrekking tot criminele gemeenschappen en sancties tegen bedrijven en personen.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
72
Reaction score
64
Points
18
Deals
13
Misschien een goed idee om tot nader order weg te blijven van telegram.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
Dus ik denk dat de Franse politie hem moest aanklagen of vrijlaten. Hij werd vrijgelaten. Ik zou nog steeds heel voorzichtig zijn als ik daar iets zou doen.
 
Top