increasing and addition of the affects

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
We streven ernaar om algemene informatie te geven over de interactie van stoffen en om fouten in het gebruik te voorkomen, maar we kunnen geen rekening houden met het unieke karakter van elk organisme. Vergeet niet dat alleen u verantwoordelijk bent voor uw leven en gezondheid. Combineer geen stoffen als u niet bekend bent met de effecten van elk afzonderlijk.

"Groen" - Vergroten en aanvullen van de effecten
"Geel" - Opletten
"Oranje" - Risico op aanzienlijke bijwerkingen
"ROOD" - Gevaarlijke combinatie
"Blauw " - vermindering van de effecten of tegengestelde werking
"Wit" - Manifestatie van de effecten onafhankelijk van elkaar

Disclaimer: "Ik ben geen dokter". Alle informatie is verzameld uit persoonlijke ervaring en uit de ervaring van vele gebruikers van psychoactieve stoffen. Neem de verstrekte informatie niet als leidraad voor actie.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
63
Points
18
Dit is echt een geweldig artikel.

Ik vond het moeilijk om deze informatie te achterhalen. Zoekresultaten geven veel blogs over afkicken en medische sites die zeggen dat drugs slecht zijn, verslaving, enz.

Dan zijn er sites als Bluelight waar alles verandert in een lange forumdiscussie doorweven met oppervlakkige artikelen. Artikelen die zijn overgoten met ongefundeerde arrogantie en overladen met de pretentieuze versjes van iemand die zichzelf een materiedeskundige waant. Hij is de hele nacht opgebleven om dit juweel te maken, zijn meesterwerk, dat ongetwijfeld zelfs de meest eminente proefschriften overtreft, en bewijst eindelijk aan iedereen op het forum dat hij de enige is die de kennis van wikipagina's beheerst!
 
Top