Question <investigation & study> verontreinigd methamp pt I: testen, analyse

phenethylope

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Hallo mensen

achtergrondverhaal: lang verhaal kort, ik heb wat shit ass meth! Ik ben al een jaar of zo aan de rand van deze website, maar ik heb besloten om officieel hallo te zeggen.

Uit een snelle FTIR-test bleek dat er ketamine in zat. Uit mijn onderzoek blijkt echter dat ze allebei oplosbaar zijn in water en ik weet niet zeker of er een gemakkelijke methode is.
Het ergste is dat er een paar (meer dan een paar) rode, blauwbruine stukjes in zaten... Ik ben nog nooit zulke troep tegengekomen, zelfs niet bij aankopen van 3 cijfers. Vanuit mijn beperkte kennis lijkt het erop dat er nog steeds onjuist gewassen precursortroep in zit.

Plan van aanpak: Ik ga een meer gedetailleerd monster opsturen naar een bedrijf dat zowel oppervlakte Raman als FTIR gebruikt.
Misschien verzamel ik de mooiste scherf en doe ik een snelle wasbeurt en misschien zelfs mijn allereerste ABE.

vraag-
Is er een bewezen manier om ketamine en methamfetamine van elkaar te scheiden?

Ik zal later vandaag foto's toevoegen, bedankt voor iedereen die het leest.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Als je het zuur neutraliseert, in basische vorm, is meth oplosbaar in aceton chloroform en ether en keta,I've is niet oplosbaar in aceton en ether en slechts gedeeltelijk oplosbaar in chloroform. Aceton lijkt me de meest voor de hand liggende keuze. Ik kon geen gegevens vinden over de oplosbaarheid van ketamine hcl, maar waarschijnlijk is het een oplosmiddel dat 1 wel oplost en het andere niet.