Vernietigt zuiveringszout mijn freebase?

studentt

Don't buy from me
Resident
Reaction score
8
Ik heb mijn freebase gewassen met baking soda 10% oplossing (1liter water/100g baking soda). gelijk volume aan freebase. kan het mijn freebase vernietigen? of is het te veel baking soda. want als ik het naar ph breng vallen er geen zouten.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,103
Deals
1
Vertel ons dit, wat verwacht je dat het doet? Natriumbicarbonaat kan zich gedragen als een zuur of een base, afhankelijk van de situatie. Als je al basecocaïne hebt en je bent van plan om het te coördineren met het zout, zie ik geen voordeel in een alkalische oplossing. Maar ik weet niet alles

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,103
Deals
1
Het lijkt mij dat je je basiscocaïne omzet in cocaïnecarbonzuur, waardoor je er geen HCl-zout van kunt maken, als dat is wat je probeert te doen (cocaïne HCl maken). Natriumbicarbonaat dissocieert in Na+ en Hco2-. HCo2- hecht zich aan het H+ van je cocaïne lewis zuur en neemt het in zodat Cl- niet kan ontsnappen.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,103
Deals
1
SHHIIITT. Ik heb me niet gerealiseerd dat dit in methcathionen is. Je kunt reacties niet verwijderen, dus ik blijf hier voor eeuwig als een klootzak zitten kijken. Het antwoord is waarschijnlijk nog steeds ja.

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Ik lees in sommige bronnen dat natriumcarbonaat kan worden toegevoegd aan de water + freebase oplossing in het geval van meth en mdma freebase zuivering door ether of DCM. Natriumcarbonaat vermindert de oplosbaarheid van water en helpt bij het scheiden van de vrije base.
Maar ik heb helemaal geen verstand van chemie, ook al ben ik een goede ingenieur, het is beter om een bevestiging te krijgen van iemand met meer ervaring.