Is er een eenvoudige meth-formule die we kunnen doen zonder efedrine of pseudo-efedrine te zijn?

Phoneix73

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 25, 2022
Messages
19
Reaction score
6
Points
3
Als er een formule die geen pseudo-efedrine en efedrine bevatten, zullen we in productie gaan, is er zeer weinig geld te zitten
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Kijk eens onder de sectie amfetaminen misschien?
 

KILLBILLILITH

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 10, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
EPHEDRINE is een stereomolecuul en pseudoefedrine nr.
Na de reactie met efedrine is slechts de helft van de hoeveelheid in orde. De tweede kant van het molecuul kan worden omgezet in rabbish.....
Als je efedrine koopt, betaal dan ook de prijs van pseudo-efedrine.
Neem geen tabletten zoals 60 mg pseudo en 500 mg aspirine of .... ik weet het niet om het goed te scheiden.
Het is een goede ervaring, maar nadat je het weet ... moet je sterk voor jezelf zijn. je zult de producteur, de kok, je dealer en consommateur .... je moet een keer slapen bro ... maar de goede kant : het is niet de afkomst socialy en geld los . je hoeft niet te bad boy bezoeken in de hoek , afwerking politie bang ....for kopen, met 30 dollar tablette. 7/8 per stuk = 4/5 gram beste manier 80% ricover 3 gr meth het is als 30 gr cocaïne..... de eerste les toen ik het deed was: de vraag is niet denk je dat het vuur doorgaat.... maar wat je doet als het vuur er is.... de hele tijd als je kookt wat water niet ver en een oud t-shirt in water voor bedekking.... veel geluk en wees voorzichtig
 
Top