Isomeerscheiding voor meth

Charlie3

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 1, 2022
Messages
35
Reaction score
11
Points
8
Weet iemand hier hoe je de D- en L-isomeer van racemisch meth kunt scheiden?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ja, er zijn een heleboel discussies over dit onderwerp. Probeer ernaar te zoeken, dezelfde methoden die gelden voor amfetamine werken ook voor methamfetamine.
Je kunt elk van de 2 wijnsteenzuren gebruiken, samen met een heleboel carboxyzuren.
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
138
Reaction score
73
Points
28
Hallo


Van fenylisopropyl(methyl)amine freebase;

Extraheer de freebase amine met tolueen. Bereid een oplossing van dextrorotary wijnsteenzuur(1), 50g in 300ml dH2O, roer om op te lossen. Extraheer het amine door in porties van 25 ml onder krachtig schudden het zuur toe te voegen aan het tolueen dat het vrije amine bevat. De waterige laag krijgt een paars/rode kleur, wordt gescheiden en in een apart bekerglas gedaan. Herhaal dit totdat er geen merkbare kleurverandering in de waterige laag meer plaatsvindt. Giet alle waterige extracten in een verdampingsschaal en laat enkele uren ongestoord staan totdat de l-amine d-wijnsteenkristallen uit de oplossing neerslaan. Giet het moederwater af en was de kristallen met 2x25 ml dH2O, waarbij het waswater aan het moederwater wordt toegevoegd. Baseer de moedervloeistof die het gewenste d-amine d-wijnsteenzout bevat. Extraheer met tolueen, droog het oplosmiddel, vergas met HCl, filtreer het neerslag en kristalliseer opnieuw.

Dat was het makkelijkste na veel proberen. En ook de meest effectieve, voor mij
 
View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hoeveel freebase gebruik je in eerste instantie voor die hoeveelheden? Ik denk rond de 150 gram?
Bedankt.
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
138
Reaction score
73
Points
28
Hallo blij je weer te zien. Helaas kan ik je niet vertellen voor hoeveel het genoeg zal zijn. Maar er wordt 100 g gebruikt, maar er blijft wat h20/tatarinezuur over.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Methode getest en werkt effectief, ik gebruikte een vergelijkbare methode maar deze werkt beter bedankt ;-) (Ik heb het in grotere hoeveelheden gedaan, de geposte hoeveelheden zijn voor 150gr freebase)
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
138
Reaction score
73
Points
28
Hallo geweldig dat het zo goed voor je heeft gewerkt :). Bedankt, nu weet ik iets meer.
 

Mr.Blanks00

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
43
Reaction score
19
Points
8
vriend betekent dat dextromethamfetamine in waterige oplossing is. heb je ooit geprobeerd met levotartaarzuur en wat is de procedure.
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
138
Reaction score
73
Points
28
Ja, het gewenste product zit in de waterige oplossing als ze volgens het recept werken. Om het probleem met het onderscheid van wijnzuren te vermijden (te veel begrijpen wat er anders bedoeld wordt met L of D). Ik neem altijd het goedkoopste wijnzuur, dat waar natuurlijk wordt geproduceerd.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hetzelfde proces en D-isomeer blijft in de vaste stof.
 

jakespage

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 29, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Is de scheiding van D & L alleen van toepassing op P2P
 
View previous replies…

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
138
Reaction score
73
Points
28
Helaas begrijp ik uw vraag niet helemaal. Als het te maken heeft met het feit dat ze hun synthese via efedrine maken, is de scheiding van de isomeren niet nodig. Als ze uitgaan van p2p, is een scheiding van de isomeren altijd nodig om kristallen te vormen, deze scheiding is precies gerelateerd aan de synthese van p2p. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
 

jakespage

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 29, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hoe weet ik of het P2P of efedrinesynthese is? En ja, dat was een grote hulp bij die laatste vraag, dank je wel.
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
138
Reaction score
73
Points
28
Ik ben blij dat ik ze kon helpen. Efedrine en P2P zijn precursoren die de belangrijkste bestanddelen zijn van methamfetaminesynthese. Omdat precursoren zich het gemakkelijkst kunnen organiseren, zou dat hun syntheseroute zijn. In grote hoeveelheden is efedrine moeilijk te organiseren (voornamelijk extractie uit drugs) en duur. P2P is waarschijnlijk de betere optie voor de meesten van ons, ondanks de extra stappen die nodig zijn voor het eindproduct. Op het forum staan verschillende syntheses voor de productie van P2P, evenals de omzetting van BMK (cas. 5449-12-7) naar P2P, en het is relatief goedkoop. In lijsten staan dealers voor BMK
 

hunter12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 18, 2023
Messages
37
Reaction score
4
Points
8
Hallo, waarom verandert mijn waterige laag niet van kleur? Ik heb schoon gedestilleerd meth freebase gebruikt en tolueen toegevoegd, daarna krachtig geroerd terwijl ik mengsel van H2O en l-wijnsteenzuur toevoegde.
 

hunter12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 18, 2023
Messages
37
Reaction score
4
Points
8
Dit is wat ik krijg na flink mengen
 

Attachments

  • pxoRdFGNUC.jpg
    pxoRdFGNUC.jpg
    4.1 MB · Views: 27
  • b30JX5Ki7P.jpg
    b30JX5Ki7P.jpg
    3.3 MB · Views: 22

Fringg

Don't buy from me
New Member
Joined
May 7, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Het is nodig om wijnsteenzuur opgelost in water geleidelijk toe te voegen zoals je beschrijft, of ik kan het er in één keer ingieten als we al precies weten hoeveel er nodig is. Ik gebruik een stoomgedestilleerde vrije base. Dus ik denk dat als ik het geleidelijk toevoeg, de waterlaag niet van kleur zal veranderen.
 

Charlie3

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 1, 2022
Messages
35
Reaction score
11
Points
8
Bedankt jongens!
 

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
@Acab1312 kun je me alsjeblieft een PM sturen? Ik wil je een vraag stellen over de verhoudingen wijnzuur (g) / water (ml) / racemische methaanolie (g) voor scheiding.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Het is allemaal meer een kunst dan een wetenschap omdat de optisch actieve stereoisomeer het eerst zal kristalliseren (D aka R met D wijnsteenzuur, L aka S met de natuurlijke L wijnsteenzuur), maar de andere stereoisomeer ZAL uiteindelijk kristalliseren, dus je moet op een bepaald punt de moedervloeistof verwijderen en het punt is zeker minder dan de 50% waarvan je hoopt dat het D is. Ik denk dat de rekensom uitkomt op ongeveer 28% van wat je kunt terugwinnen in één titratie. Je zou moeten weten wat je enantiomeeroverschot of -verhouding is en je zou ook de kristallen moeten wegen om er echt wetenschap van te maken en dat zijn moeilijke dingen om te doen.
 
Top