Question Probleem met het uploaden van afbeeldingen.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Ik heb geprobeerd om mijn avatar te veranderen, maar het blijft me vertellen dat er niet genoeg geheugen is om de taak te voltooien. Ik heb 6gb vrij en 25 gb op mijn micro-sd kaart. Het is geen geheugenprobleem. Ik heb mijn cache gewist. Iemand een idee?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
😅😅😅😅 Ik kan het niet, ik kan geen afbeelding uploaden. Ik probeer het opnieuw. Deze telefoon is gejailbreakt, dus hij doet soms rare dingen
CxyEuA0DVl

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
🤷🤷🤷 Ik kreeg eerder een 503 foutmelding, wie weet wat ik aan het doen ben, ik ben niet goed op 😜😜, laat me proberen mijn avatar te veranderen en kijken wat er gebeurt.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Oké, mijn probleem is dus dat wanneer ik mijn avatar probeer te veranderen, er een scherm wordt geopend met willekeurige afbeeldingen die geen specifiek bestand lijken te zijn. Als ik in dat scherm op bladeren druk en naar de map navigeer, krijg ik de foutmeldingen. Ik gebruikte Tor, maar nu niet meer. 🤔🤔🤔😅🤷 Misschien staat de map waar ik naar probeer te navigeren op mijn SD-kaart en is dat het probleem. Ik zal dat uitzoeken en sorry, ik had alle opties moeten onderzoeken voordat ik een bericht plaatste.