Ik heb dieper gegraven dan @slimszi
Sta me toe hier een hypothese op te stellen:
Informatie:
- Ten minste 2 van Kerberos mirrors zijn blootgesteld (Privex Datacenter in Stockholm, met behulp van poort 81 lol) (niet degenen die @slimzi gepost)
- AB "welkom" pagina wordt gehost in hetzelfde datacenter (waarschijnlijk wetshandhaving), IP's zijn NIET ver van die van Kerberos (185.130.46.136). "hell", ze kunnen zelfs in hetzelfde rack staan, aangezien die switch verkeerd geconfigureerd is.
Hypothese 1:
- AlphaBay is in beslag genomen door LE, hun server is gewoon een honeypot om jullie te vangen.
... als dit waar is, hoe is het dan mogelijk dat Kerberos een jaar lang in hetzelfde Datacenter "Privex" draait, terwijl het is blootgesteld! LE? dom geluk?
- AB en Kerberos zijn op de een of andere manier met elkaar verbonden en exit scams zijn winstgevender.
Hypothese 2:
- Beide bevinden zich in hetzelfde datacenter, puur geluk. (nog steeds is Kerberos blootgesteld, EEN JAAR)
Feit:
Kerberos mirrors zijn blootgesteld. Ik verkoop je het IP als je genoeg betaalt en de veiligheid van de gebruikers en hun geld garandeert.
In ieder geval zou de veiligheid van gebruikers de eerste prioriteit van elke DNM operator moeten zijn, en zelfs grappige mensen zoals @simzi zouden serieus genomen moeten worden. controleer je logs nog eens goed? ieders veiligheid uitlachen is geen grap. (noch exit scams lol)
Voor gebruikers:
- Als je een verkoper bent, zorg dan dat je JS uit staat, gebruik alleen Tails OS als je verbinding maakt met Kerberos (of in het algemeen), vraag je klanten om adressen te versleutelen (vertrouw niet op encryptie van de markt) als je Windows gebruikt, get a life!
- Gebruik geen portemonnee, stort niet veel, laat niet veel achter in je portemonnee... je bent gewaarschuwd (Dit geldt voor alle markten)
Voor lucifer:
@Lucifer dubbelcheck je servers, geen reden om iemand belachelijk te maken die zichzelf en de rest van je gebruikers probeert te beschermen.
suggestie (gecodeerd): blokkeer alle ICMP & UDP inkomend verkeer (ik weet dat TOR geen UDP heeft, je server heeft het nog steeds), en vraag je datacenter om ICMP te blokkeren op de switch die je 2 servers in het rack verbindt.