Lab snelheid kapot 163kg

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Het zou mooi zijn om een vertaling te krijgen voor het publiek.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Toegang tot het laboratorium en de vangst van 163 kg amfetamine. Twee "chemisten" werden aangehouden".

De liquidatie van het laboratorium voor synthetische drugs, de inbeslagname van 163 kg amfetamine in vaste en vloeibare vorm, apparaten en precursoren gebruikt voor de productie ervan, en de aanhouding van 5 verdachten, waaronder 2 "chemisten", zijn het resultaat van de acties van de CBSP politieagenten, onder toezicht van het districtsparket in Nowy Sonce.

Politieagenten van de centrale recherche van Rzeszow begonnen een paar maanden geleden aan deze zaak te werken. Volgens hun bevindingen kunnen drugs worden geproduceerd op het grondgebied van het district Krakau. Als gevolg van operationele zoekacties bereikten politieagenten de plaats waar een grote hoeveelheid amfetaminen werd geproduceerd. Een productielijn voor de productie van amfetaminen draaide op het grondgebied van privé-eigendom.

Het laboratorium bevond zich in de achterkamers, waar agenten talloze reagentia, chemicaliën en instrumenten vonden, evenals laboratoriumgerei in de vorm van kolven en bekers. In een van de kamers bevond zich ook een tuinbassin gevuld met water dat gebruikt werd bij het koelproces. Daarnaast nam de politie enkele tientallen liter vaten met vloeibare amfetamine en een na-reactie stof in beslag. Alle veiliggestelde middelen werden overgedragen voor verder onderzoek. Een totaal van 163 kg amfetamine, met een waarde van ongeveer 1.200.000 zł (254.545 €) op de groothandelsmarkt, werd in beslag genomen tijdens de gebeurtenissen. Daarnaast werd 80 kg van de stof opgeslagen, die werd overgebracht voor verder laboratoriumonderzoek.

Vijf verdachten werden in de zaak aangehouden en meegenomen naar het Openbaar Ministerie in het district Nova Soncha. De aanklager beschuldigde hen van deelname aan een georganiseerde criminele groep en de productie van een aanzienlijke hoeveelheid psychotrope stoffen. Op basis van het verzamelde bewijs paste de rechtbank op de verdachten een preventieve maatregel toe in de vorm van tijdelijke aanhouding voor een periode van 3 maanden.
Voor toekomstige boetes en straffen werden de eigendommen van de verdachten, ter waarde van ongeveer 177.000 zł (37.545 €), in beslag genomen.
 

Attachments

  • uRbnT9c4dg.jpg
    uRbnT9c4dg.jpg
    304.2 KB · Views: 405
  • NbXZksjvY9.jpg
    NbXZksjvY9.jpg
    573 KB · Views: 409
  • 1D0qHZ6cgd.jpg
    1D0qHZ6cgd.jpg
    387.6 KB · Views: 399
  • PZdIvN9tUk.jpg
    PZdIvN9tUk.jpg
    563.8 KB · Views: 406
  • wE6948vsgn.jpg
    wE6948vsgn.jpg
    520.9 KB · Views: 411
  • LydQr9TfRP.jpg
    LydQr9TfRP.jpg
    417.1 KB · Views: 417

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Persoonlijk lijkt het erop dat hun product onder slechte omstandigheden is geproduceerd. Het is leuk dat de markt misschien is vrijgemaakt voor nieuwe aspirant clandestiene chemici die echt voor kwaliteit gaan.
 

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
45
Points
18
Als dat het geval is, heb je absoluut gelijk in die verhoudingen. respect
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Triest als een lab wordt opgepakt, maar man... dit zag er slordig uit, ik kan me alleen maar voorstellen dat ze net zo slordig waren met de beveiliging als met het opslaan van producten of het schoonmaken van het lab.
 
Top