Looking for a vendor OP ZOEK NAAR BULK METH LEVERANCIER/FABRIKANT

SyndicateAU

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Hallo allemaal, ik hoop dat het goed gaat met iedereen.

We maken een aparte en speciale post in de hoop iemand te vinden die met ons kan samenwerken en ons kan voorzien van een consistente bron van meth van meer dan fatsoenlijke kwaliteit. We zijn al een paar maanden op zoek naar een vervangende leverancier, maar de vraag en de druk aan onze kant is sterk toegenomen, dus we maken een aparte post om onze kansen om iemand te vinden te vergroten.

We zijn op zoek naar iemand, of een andere groep die de middelen en mankracht heeft om ons maandelijks minimaal 10KGs te leveren. Dit is een zeer ruw getal en we zullen het echte bedrag hier niet bekendmaken om verschillende redenen. Als alles soepel en volgens plan verloopt, zal dat aantal dienovereenkomstig worden verhoogd. Er is geen limiet.

Voor transport hebben we veel bronnen, insiders en deuren hoog in de transport- en logistieke wereld die zeker zullen helpen bij het succesvol laten landen van zendingen. We kunnen helpen met transport of zelfs het hele transportproces voor onze rekening nemen als dat nodig is, afhankelijk van het land van de leverancier en andere factoren.

Er valt verder niet veel te zeggen, we zijn op zoek naar iemand die de middelen en mankracht heeft om met onze organisatie samen te werken en als iedereen zijn steentje bijdraagt zoals beloofd, zullen er regelmatig miljoenen dollars binnenkomen.

We gaan graag in veel meer detail met de juiste mensen, of wie we denken dat geschikt is voor de rol, maar we dringen erop aan dat je onze vorige post leest als je een beter algemeen begrip wilt van wie we zijn, waar we naar op zoek zijn, en wat we typisch zoeken in een potentiële leverancier/partner.

Proost allemaal!
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
49
Reaction score
21
Points
8
Als je in Europa gaat kopen, laat de kwaliteit dan eerst controleren. Er is hier nu veel troep op de groothandelsmarkt, mensen die 80% L-meth verkopen. Als je goede kwaliteit wilt, zoek dan naar meth gemaakt van efedrine, of als het p2p meth is: koop alleen al/hg d-meth. Zoek iemand met goede kennis die je kwaliteitscontrole kan doen door optische rotatie etc. te controleren... Ik weet dat transport naar au duur is, het zou klote zijn als je daar 10kg hebt wat absolute rotzooi is...

Waarom zet je geen eigen productielocatie op? 10kg per maand is een kleine productie...
 

SyndicateAU

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Nog op zoek. Bij voorkeur iemand die opereert vanuit de Gouden Driehoek of uit die regio.
 
Top