Question Ik wil een Mdma-lab beginnen. Heb je advies?

Oneweak2STRONGTOGETR

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 17, 2022
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Heeft iemand tips of suggesties over hoe ik een synthese voor MDMA van bank of pmk moet aanpakken?
Ik ben niet nieuw in de chemie, maar ik wil er zeker van zijn dat wat ik doe professioneel wordt uitgevoerd. Als iemand nieuwsgierig is naar rijk worden en leren hoe je winst kunt maken door Phlaris gras om te zetten in $, vraag het dan aan cubesis. Zeer eenvoudig en enorme winstmaker. Op zoek om kennis te verspreiden en door te groeien naar nieuwere dingen. Ik kijk ernaar uit om iedereen te ontmoeten en met iedereen te communiceren.

Voor het MDMa Lab ben ik van plan om een huis te gebruiken. Het is wat er beschikbaar is. Ik sta open voor suggesties om hier te leren, maar ik ben op zoek naar industriële toepassingen met meerdere Rcs. Ik kijk ernaar uit om met iedereen samen te werken. Bedankt
 

Charlie3

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 1, 2022
Messages
35
Reaction score
11
Points
8
Hallo, kunt u mij ook de synthese voor MDMA uit PMK vertellen? op grote schaal
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/synthesis-of-mdma-from-piperonylmethylketone-pmk-with-formamide-and-lah.49/
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/synthesis-of-mdma-from-piperonylmethylketone-pmk-with-formic-acid.48/
 

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 27, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Heliotropine -> MD-P2NP -> MD-P2P -> MDMA/MDEA.
Safrole -> Isosafrole -> MD-P2NP -> MDA/MDE.

SWiM zou voorstellen om te beginnen met MDA uit iso(Safrole) via de Propenylbenzeen -> pseudonitrosiet-route naar de P2NP, of de klassieke Heliotropine + Nitroethaan (+ een amine/base) die rechtstreeks naar de Amfetamine gaat in plaats van eerst het keton ("fenylaceton") te moeten synthetiseren.

De route die SWiM zou kiezen zou de Al/Hg of Urushibara Nikkel-methode zijn om van het P2NP naar het primaire amine (Amfetamine) te gaan in een gemakkelijke één-pot synthese die opmerkelijk eenvoudig en zelfs OTC is als men bereid is om er de tijd en het werk in te steken om de benodigde precursors en reagentia min of meer vanaf nul te produceren.

Met vriendelijke groet,
Ali
 
Top