LSD synthese uit Ergotamine

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1

Inleiding
PiXSqn2KLe

LSD is een ongewoon breekbare molecule en enkele opmerkingen over de stabiliteit en opslag ervan zijn op zijn plaats. Als zout, in water, koud en vrij van lucht en blootstelling aan licht, is het voor onbepaalde tijd stabiel. Er zijn twee gevoelige aspecten van de structuur. De positie van de carboxamideverbinding, de 8-positie, wordt beïnvloed door basische of hoge pH-omstandigheden. Door een proces dat epimerisatie heet, kan deze positie vervormen en isolyserginezuurdiëthylamide, of iso-LSD, produceren. Dit product is biologisch inactief en vertegenwoordigt een verlies van een proportionele hoeveelheid actief product. Een tweede en apart punt van instabiliteit is de dubbele binding die tussen deze 8-positie en de aromatische ring ligt. Water of alcohol kan aan deze plaats worden toegevoegd, vooral in de aanwezigheid van licht (zonlicht met zijn ultraviolette energie is berucht slecht) om een product te vormen dat lumi-LSD wordt genoemd, dat totaal inactief is in de mens. Oh ja, en vaak over het hoofd gezien, er mag dan slechts een infinitesimale hoeveelheid chloor in behandeld kraanwater zitten, maar dan zit er ook slechts een infinitesimale hoeveelheid LSD in een typische LSD-oplossing. En omdat chloor LSD vernietigt bij contact, is het oplossen van LSD in kraanwater niet geschikt.

Er zijn veel synthetische methoden ontwikkeld en gerapporteerd voor de bereiding van LSD. Ze beginnen allemaal met lyserginezuur en om die reden staat het op de lijst van gecontroleerde drugs van lijst III, als een depressief middel, onder de federale wetgeving. Het amide lysergamide, een bestanddeel van verschillende soorten Morning glory zaad, is ook een gecontroleerde drug en, volgens de wet, een depressivum.

De extractieprocedure van Ergotamine uit tabletten is dezelfde als in
deze methode.

Apparatuur en glaswerk:PwBNck7Wgo

Reagentia.

  • Ergotamine tartraat (ET) 10 g;
  • Kaliumhydroxideoplossing (KOH) 6,7 g in 100 mL H2O;
  • Zwavelzuur ~100 mL 2,5 N (H2SO4);
  • Diethylether (Et2O) ~200 mL;
  • Ammoniak (NH3) watervrije ethanoloplossing 50 mL 15%;
  • Waterige ammoniak (NH4OH) 50 mL 1% + 200 mL 1 N;
  • Diethylamine (Et2N) 7,1 g;
  • Chloroform (CHCl3) ~350 mL;
  • Fosforylchloride (POCl3) 3,4 g;
  • Magnesiumsulfaat (MgSO4) watervrij ~100 g;
  • Hexaan ~200 mL;
  • Droge methanol (MeOH) ~100 mL;
  • Droog d-wijnsteenzuur (0,232 g per 1 g LSD-base);
  • Gedestilleerd water ~ 500 mL.
L5zFy02Vux
9,10-Didehydro-N,N-diethyl-6-methylergoline-8β-carboxamidetartraat:
Kookpunt: N/A;
Smeltpunt: 200 °C;
Molecuulgewicht: 473,5 g/mole;
Dichtheid: N/A;
CAS Nummer: 17676-08-3.

Procedure

D-Lyserginezuurhydraat
Een oplossing van 6,7 g KOH in 100 mL H2O, onder een inerte atmosfeer en magnetisch geroerd, werd op 75 °C gebracht en 10 g ergotamine tartraat (ET) (1) werd toegevoegd in 500 mL rondbodemkolf. Het reactiemengsel kleurde geel toen de ergotamine in de loop van 1 uur in oplossing ging. Het roeren werd voortgezet gedurende nog eens 3 uur. Het reactiemengsel werd afgekoeld tot ongeveer 10 °C met een extern ijsbad en aangezuurd tot een pH van ongeveer 3,0 door druppelsgewijze toevoeging van 2,5 N H2SO4. Al vroeg in de neutralisatie begonnen witte vaste stoffen te verschijnen; er was ongeveer 60 mL zwavelzuur (H2SO4) nodig. Het reactiemengsel werd een nacht gekoeld, de vaste stoffen verwijderd door filtratie en de filterkoek gewassen met 10 mL Et2O. De droge vaste stoffen werden overgebracht in een bekerglas, gesuspendeerd in 50 mL 15% ammoniak in watervrije ethanol, gedurende 1 uur geroerd en gescheiden door decanteren. Deze extractie werd herhaald en de oorspronkelijke decantatie en het tweede extract werden gecombineerd en gefiltreerd om een paar honderd milligram ongewenste vaste stoffen te verwijderen. Het heldere filtraat werd onder vacuüm ontdaan van oplosmiddel, de achtergebleven vaste stoffen werden opgelost in 50 mL 1% waterige ammoniak en deze oplossing werd aangezuurd zoals eerder met 2,5 N H2SO4. De neergeslagen vaste stoffen werden verwijderd door filtratie en gewassen met Et2O tot ze vrij waren van kleur. Na drogen onder vacuüm tot een constant gewicht, werd er 3,5 g d-lyserginezuurhydraat (2) verkregen, dat moet worden opgeslagen in een donkere, afgesloten container.
418w0ErhlW

Lyserginezuurdiëthylamide (LSD) vrije base
Een suspensie van 3,15 g d-lyserginezuurhydraat (2) en 7,1 g diethylamine in 150 mL CHCl3 werd onder roeren op reflux gebracht. Terwijl de externe verwarming werd verwijderd, werd er in de loop van 2 minuten 3,4 g POCl3 toegevoegd, met een snelheid die voldoende was om de refluxcondities te handhaven. Het mengsel werd nog 5 minuten bij reflux gehouden, waarna alles was opgelost. Na terugkeer naar kamertemperatuur werd de oplossing toegevoegd aan 200 mL 1 N NH4OH. De fasen werden gescheiden, de organische fase gedroogd boven watervrij MgSO4, gefiltreerd en het oplosmiddel verwijderd onder vacuüm. Het residu werd gechromatografeerd over aluminiumoxide met elutie met behulp van een 3:1 C6H6/CHCl3-mengsel en de verzamelde fractie werd ontdaan van oplosmiddel onder hard vacuüm tot een constant gewicht. Deze free-base vaste stof (3) kan worden geherkristalliseerd uit benzeen tot witte kristallen met een smeltpunt van 87-92 °C.
ERyurM0ndI

Lyserginezuurdiethylamide (LSD)-tartraat
Deze base werd opgelost in warm, droog MeOH, waarbij 4 ml per 1 g product werd gebruikt. Vervolgens werd droog d-wijnsteenzuur toegevoegd (0,232 g per 1 g LSD-base), en de heldere warme oplossing werd druppelsgewijs behandeld met Et2O totdat de troebelheid niet verdween bij voortdurend roeren (gebruik in dit geval 100 mL RBF). Deze troebelheid zette in tot een fijne kristallijne suspensie (dit wordt sneller bereikt met seeding) en de oplossing mocht een nacht in de koelkast kristalliseren. Tijdens deze procedures moet omgevingslicht sterk worden beperkt. Het product werd verwijderd door filtratie, spaarzaam gewassen met koude methanol, met een koud 1:1 MeOH/Et2O-mengsel en vervolgens gedroogd tot constant gewicht. Het witte kristallijne product was lyserginezuurdiethylamidetartraat met twee kristallisatiemoleculen van methanol, met een m.p. van ongeveer 200 °C met ontleding, en woog 3,11 g (66%).
UPMfwL8472
Herhaalde herkristallisaties uit methanol leverden een product op dat steeds minder oplosbaar en uiteindelijk vrijwel onoplosbaar werd naarmate de zuiverheid toenam. Een volledig zuiver zout zal, wanneer het droog is en in het donker wordt geschud, kleine witte lichtflitsen uitstralen.

Geneesmiddelen die Ergotamine
QA7edUW2Ix
bevatten

Hier is een lijst met medicijnen die Ergotamine bevatten:
  • Merknamen: Belcomp-PB, Cafatine PB, Micomp-PB, Ergocomp-PB.
  • Bevatten: Belladonna/cafeïne/ergotamine/pentobarbital systemisch

  • Merknamen: Bellergal-S, Spastrin, Eperbel-S, Bellamor
  • Bevatten: Belladonna/ergotamine/fenobarbital

  • Merknamen: Cafergot, Cafetrate, Wigraine, Ercaf
  • Bevatten: Cafeïne/ergotamine systemisch

Er zijn veel verschillende medicijnen die ergotamine bevatten. Je kunt zoeken op Amazon of een andere zoekmachine in jouw land.
 
Last edited by a moderator:

pedrojosh

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 28, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
hallo

kan ik deze ergotamine+cafeïne gebruiken, maar met het lsd-syntheseproces van foster bier?
 

Altair

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 29, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Kan dit zonder chromatografie?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Ik zou niet aanraden
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Weet iemand welke merknaam van ergotalkaloïden tabletten verkrijgbaar zijn in Oost-Europa (Hongarije misschien)... met uitzondering van dihydroergostuff en bromocryptine waarvoor ik graag een beschrijving zou ontvangen voor een veilige debrominatie. Alvast bedankt mijn vrienden!
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
31
Points
18
Dat is waanzinnig, we hebben hier zelfs LSD-syntheses. Internet is tegenwoordig een verbazingwekkend iets.
 

Ergot

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jan 9, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Heel mooi geschreven, bedankt dit is geweldig!
 

ieatfungi

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 10, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Yoyoyo, kan iemand me misschien helpen bij het vinden van ergotaminetartaraat of medicijnen die ergotamine bevatten in de VS? Alle hulp wordt op prijs gesteld ;)
 

amieri

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 2, 2023
Messages
17
Reaction score
10
Points
3
Ooit geluk gehad
 

Sneaky.Base

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 17, 2022
Messages
32
Reaction score
10
Points
8
General patton deelt liefde met hen die liefde nodig hebben. ❤️
 

Sneaky.Base

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 17, 2022
Messages
32
Reaction score
10
Points
8
3 gram lsd geeft 20000 tot 30000 doses, excuseer mijn noob vraag, hoe hebben ze deze exacte kleine hoeveelheid gescheiden om 30000 doses te blotteren?
Tnx voor elk antwoord
 

amieri

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 2, 2023
Messages
17
Reaction score
10
Points
3
Door een oplossing te maken in gedestilleerd water of ethanol kan elk lipje van het vloeiblad een x hoeveelheid vloeistof bevatten.
 

Sneaky.Base

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 17, 2022
Messages
32
Reaction score
10
Points
8
Kan smb de synthese uitvoeren met .1 van alle reagentia? (1gr ergotamine , 10 ml koh , 10 ml h2so4 , 20 ml diethylether, ...)
 

Ergot

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jan 9, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Ik denk dat je al het product gaat verliezen in de verschillende filtratiestappen ertussen.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Ik weet niet of het allemaal zo eenvoudig is
 

Macondor

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
42
Reaction score
8
Points
8
Baas, ik koop een LSD-oplossing, 100mg in 5ml wodka en ik wil het voor onbepaalde tijd bewaren. Ik heb een paar vragen.
-Is het beter in de vriezer of in de koelkast?
-Moet ik argon of stikstof in de oplossing doen en het lege bovenste deel van de druppelaar vullen met het inerte gas of vaseline of iets dergelijks?
-Een paar mg EDTA toevoegen?

Bedankt!!!

Ik wil het jarenlang bewaren.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Houd de verpakking goed gesloten. Bewaren in koele (gebruik -17-20 *C vriezer), droge omstandigheden in goed afgesloten houders.
 

Macondor

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
42
Reaction score
8
Points
8
Bedankt man, dus het is niet nodig om iets te doen van wat ik heb beschreven?
De wodka-oplossing hermetisch in de vriezer en niets meer?
Als in de druppelaar hebben een beetje ruimte met lucht, want is niet vol is geen probleem?

Liefs
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Ik denk dat het genoeg zou zijn.
 
Top