Question Looking for a vendor Made in China clean net?

dopeyfour

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
43
Reaction score
10
Points
8
Heeft iemand al eens gewinkeld via https://m.made-in-china.com? Het lijkt erop dat ze veel producten van veel leveranciers aanbieden. Benieuwd of iemand n resultaat heeft gebruikt? Ik heb slechts één keer geprobeerd om te winkelen vanuit China voor replica sigaretten en het was oplichterij ... Ik ben huiverig om ergens te winkelen dat niet over de markt met escrow is omdat eerdere ervaringen negatief zijn geweest.
 

2FDCK-chef

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 14, 2023
Messages
17
Reaction score
5
Points
3
Deals
1
Hoewel ik een verkoper ben.
Maar ik ondersteun hosting hier.sir

Omdat veel scammers onze reputatie hebben beschadigd.
Ik haat ze ook.
 

dopeyfour

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
43
Reaction score
10
Points
8
Dus je bent een verkoper op de Made in China website? U erkent dat er legitieme verkopers zoals uzelf zijn, maar onlangs hebben oplichters de reputatie van de Made In China-website geschaad?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ja, de meeste zijn legitiem, MiC is een soort alibaba.Aan de andere kant zijn er overal oplichters, ik raad je aan om te informeren bij Amarvel Bio voor wat je zoekt ze zijn actief hier op het forum en zijn super legitiem, een beetje traag maar legitiem.Hun verkoper Jenny is aardig en gedienstig, over het algemeen goede dingen te zeggen.
 

dopeyfour

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
43
Reaction score
10
Points
8
Staat AMarvel Bio op de Made in China website?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Waarschijnlijk wel, maar vanaf daar praat je meestal gewoon via telegram/whatsapp met de verkoper van een willekeurig bedrijf.
 

dopeyfour

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
43
Reaction score
10
Points
8
Wat me ongemakkelijk maakt bij veel internationale sites is de verwachting van de koper om vanaf het begin bulk te kopen. Op een huizenmarkt bijvoorbeeld zou ik nooit bulk kopen zonder eerst een gratis monster te ontvangen of op zijn minst een kleine hoeveelheid te kopen of alleen te betalen voor verzending. Zo weet ik tenminste dat de verkoper bekwaam is in het verzenden en dat het product acceptabel is. Voor de stof waarin ik geïnteresseerd ben, heb ik om te beginnen maar 5-10 gram nodig. Uiteraard zal de hoeveelheid na verloop van tijd toenemen. Maar toen ik mijn voelsprieten uitzette, probeerden verkopers me over te halen om kilo's of 5 kilo te kopen. Zoals ik het zie, is het voor ons allebei beter om te zien of 5-10 gram de bestemming haalt, hoeveel tijd het kost om te verzenden, tips die ik aan de verkoper kan geven voor toekomstige verzendingen die hij misschien niet weet (schrijf adressen niet met de hand, vacuümeer of gebruik luchtdichte containers gevolgd door mylar enz.) Dit zijn dingen die ik graag zeker zou willen weten tijdens kleine hoeveelheden die beide partijen zich zouden kunnen veroorloven om te verliezen n de scheepvaart te wijzigen op de volgende lading in plaats van alleen het verzenden van kg n ik ben uit de Crypto, de verkoper is uit toekomstige aankopen, tenzij ze opnieuw verzenden enz. Ik denk dat dit is de reden waarom ppl hou van de escrow van dw markten zo veel.
 
Top