Een goede IV-stimulator maken

darkmatter7

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 3, 2022
Messages
26
Reaction score
12
Points
3
Ik zal beknopt zijn. Ik zal eerlijk zijn.

Ik wil een goed stimulerend middel. Het is te lang geleden.
Er is hier in India niets goeds te krijgen.
Ik had een 10 voor Chemie-2 op de universiteit. Misschien kan ik proberen iets te synthetiseren. Wat dan ook, cathinone, pyrovalerone, etc.
Wat is het makkelijkste wat ik kan synthetiseren, zodat:
- de precursoren hier makkelijk verkrijgbaar zijn
- het glaswerk niet onbetaalbaar duur is
- het IV-toedieningspotentieel heeft, een soort coke-achtige rush, bijvoorbeeld N-Ethylhexedrone.
- Om eerlijk te zijn zijn er niet al te veel goede cathinonen die geschikt zijn voor intraveneuze toediening.

Vergeef me mijn eventuele faux pas.
Ik hou van jullie allemaal.
 
  • Like
Reactions: vis

darkmatter7

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 3, 2022
Messages
26
Reaction score
12
Points
3
Godzijdank is er geen edit-knop.
Notitie voor mezelf: stop met het nemen van benzo's en het maken van forumberichten.
Maar de vraag staat nog steeds!
 
  • Like
Reactions: vis

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Hoe zit het met 4mmc aka methylone? .3g intraveinaal zal je van je sokken blazen. Ik denk dat cathinonen je belangen beter dienen dan welke andere klasse van stimulerende middelen dan ook. Amfetaminen zijn niet zo intens denk ik. Meth is geweldig, maar de duur is vrij lang - reken erop dat je minstens 3 dagen wakker bent. Cocaïne is te kort en een beetje te intens zonder downer. Ik denk hetzelfde over de meeste stims - dat ik het liever combineer met een opiaat of benzo om de ongewenste effecten zoals spanning en angst te minimaliseren.

Als je efedrine of pseudo en een paar andere chems kunt krijgen, kun je het verminderen tot 4mmc geloof ik. Ik geef zelf de voorkeur aan meth.
Veel succes,
o7
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Sorry.
4mmc is mephedrone. Methylone is 3,4-methyleendioxy-N-methylcathinone.
4mmc is waarschijnlijk makkelijker te maken, maar methylone is wat je waarschijnlijk wilt. :cool: (y)
 
Top