heroïne maken

nulltheunknown23

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 11, 2022
Messages
22
Reaction score
6
Points
3
Heroïne maken
Je moet beginnen met bijna zuivere codeïne (als je een dealer hebt, is dat geweldig) (zo niet, dan maak ik later een post over hoe je codeïne extraheert).
Maak nu een bijtende oplossing van ongeveer 200 ml water. Dit doe je door langzaam NaOH toe te voegen aan de
oplossing totdat deze een pH-waarde van 12 heeft (gebruik goedkope pH-strips). Voeg vervolgens 30ml hiervan toe aan de codeïne/water mix
en voeg dan 50 ml chloroform toe en schud en laat het zwaardere oplosmiddel naar de bodem zinken. Vervolgens
moet je de chloroformlaag afscheiden met behulp van een hevel (gebruik een pipet als dat nodig is).
de remandingoplossing opnieuw met 30 ml chloroform en verwijder deze opnieuw. Nu moet je al het
water scheiden van het oplosmiddel en dan bedoel ik elke druppel. Al het water moet eruit, en je kunt het pipetteren of een
een soort scheider gebruiken (zoals een erlenmeyer met een kraan, zodat je hem dichtdraait als het water er bijna doorheen loopt).
doorloopt). Daarna verdamp je de chloroform met een pan gevuld met kokend water erin. Laat een bord
boven op de pot en giet de oplossing er langzaam in en zie witte kristallijne codeïnebasis verschijnen als de
chloroform verdampt.
Tips: Je wilt witte codeïne, geen bruine en gebruik altijd glas; dat is makkelijker schoon te maken.
De volgende stap is het maken van morfine uit codeïne:
Nu moet je ongeveer 3 gram pyridine HCL afmeten voor ongeveer anderhalve gram codeïne.
codeïne en smelt dit in een lange kokende buis (of grote reageerbuis). Als het gesmolten is, doe je de codeïne erin en het
alles moet oplossen en rond kunnen spoelen. Stop de buis dan onmiddellijk dicht met een strak opgerold papieren
servet. Het zal verschillende kleuren krijgen en het zal moeilijk te zeggen zijn wanneer het gaar is, maar laat het ongeveer 5 minuten duren of
wanneer de temperatuur rond de 230 Celsius komt en dan is het gaar, en het zal aan de zijkanten van de buis blijven plakken als het klaar is.
buis als het klaar is. Giet dan alles in een schoon bekerglas met 100 ml water. Giet dan wat water terug in de
nu koelere reageerbuis en spoel alles uit in het bekerglas. Voeg vervolgens druppelsgewijs bijtende oplossing toe tot je
pH 14 hebt (neem ongeveer 3 ml van de bovenstaande oplossing). Je hebt wat pH-papier nodig. Was nu de
oplossing met chloroform, zeg 40 ml, goed schudden en laten bezinken of centrifugeren (centrifugeren), pipetteer de bovenste waterige laag eraf.
waterige laag. Verlaag dan de pH naar 9 en schijn er met een lamp doorheen; je zult zien dat het dikker wordt met deze bruine modder
als stront. Ga niet verder dan 9, voeg een of twee kleine druppels toe zodra je bij 9 bent en filter die troep eruit. De beste manier is
is om een vacuümfilter te gebruiken met echt goed filterpapier. Controleer nu de pH, je wilt niet lager dan 7,5.
(met HCL geesten van zouten en zoutzuur) als het 8 pH is, wrijf dan over de zijkanten van het bekerglas
wrijf met een glazen staaf of het handvat van een houten lepel, precies in de vloeistof ter hoogte van het waterniveau, hard over het bekerglas.
glas en morfine zal in wolkjes van kristallen ontkiemen, filter ze er dan uit en droog ze hoog boven een verwarmingselement
filter ze dan uit en droog ze hoog boven een verwarmingselement op een metalen lepel (laat de dope op het filterpapier liggen en droog het dan is het er gemakkelijk af te krijgen het schilfert af in
brokken).
Opmerking: Deze kristallijne codeïnedeeltjes kunnen oraal worden ingenomen (onder je tong voor een sneller resultaat) of gemengd
in een drankje, als je het niet wilt omzetten in heroïne.
Nu, je morfine omzetten in heroïne van straatkwaliteit (diacetylmorfine)Procedure:
Doe eerst wat van je omgezette morfine in een metalen lepel en voeg azijnzuuranhydride toe.
af met een stuk aluminiumfolie en bak het minstens 1 uur in de oven op ongeveer 80 graden Celsius. Dan
dek af en zet de oven uit. Laat het laatste beetje azijnzuuranhydride van de substantie zweten. Plaats
de overgebleven stof in de koelkast. Als de stof koud is, kun je hem op een brander zetten (fakkel
aansteker) en gewoon verwarmen tot je denkt dat het minstens 80 graden is en er een paar centimeter boven snuiven. Het
Het zou niet in je neus moeten prikken, als dat wel het geval is, verhit je het gewoon nog wat meer tot de geur verdwijnt. Voila! Nu is het
eindproduct is heroïne van straatkwaliteit. Klaar om in te nemen of te verkopen.
 

daqwen

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2022
Messages
22
Reaction score
5
Points
3
Kopiëren en plakken 😒
Als je gaat kopiëren van google, ga dan alsjeblieft verder met de eenvoudigste manier.

De eenvoudigste manier om Heroïne te maken is het combineren van cocaïne met morfine.
 

nulltheunknown23

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 11, 2022
Messages
22
Reaction score
6
Points
3
ummm deze manier is door het omzetten van codeïne naar morfine en dan het omzetten van morfine naar heroïne en ook heb ik niet kopiëren plakken dat van google
 

mixxxman

Don't buy from me
New Member
Joined
May 7, 2022
Messages
16
Reaction score
4
Points
3

het staat al een tijdje op clearweb
 

nulltheunknown23

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 11, 2022
Messages
22
Reaction score
6
Points
3
dit werd oorspronkelijk gepost op een forum van ukdrug
 
Top