THC- & Psilocybine-bijproducten maken

nepalm

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik weet niet zeker of dit op de juiste plaats in de forums staat.

Maar heeft iemand eenvoudige richtlijnen voor een complete beginner over hoe zowel THC als psilocybine edibles te maken?
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
72
Reaction score
64
Points
18
Deals
13
De decarb is het belangrijkste deel. Ik gebruik altijd boter in een heet waterbad met de gedecarbeerde cannabis en ik laat het afkoelen in de mason jar. Als je de smaak niet erg vindt, kun je brownies iets krachtiger maken door het kruid erin te laten zitten in plaats van het te zeven. Wat ik het liefste doe, is het snoeisel van de suikerbladeren en alle haartjes en alles van een oogst gebruiken en dat op dezelfde manier behandelen als de buds. Met het snoeisel maak je behoorlijk goede edibles. Ik gebruik 6 gram snoeisel, 1 gram gemalen bloem en ongeveer een 10e gram kief uit de grinder in 1 staafje boter en maak gummies voor een paar mensen die ik ken tegen pijn en het werkt geweldig voor hen. Het gebruik van afsnijdsels van je eigen kweek is een leuke manier om extra geld te verdienen of gewoon wat goede eetbare dingen te hebben zonder veel bloem te gebruiken. Blijf echter weg van de grotere fan leaves, naar mijn mening niet de moeite waard om mee te knoeien. Je kunt de olie of boter bijna overal voor gebruiken. Als je eenmaal je boter of olie hebt gemaakt, volg dan gewoon je favoriete recept en pas op dat je de boter niet verbrandt tijdens het koken. Wat betreft de paddenstoelen, daar heb ik niets aan toe te voegen.
 
Top