De kunst van het waarnemen beheersen: Navigeren door de dubbele realiteit van zakelijk en persoonlijk leven

DaxUK

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 23, 2024
Messages
11
Reaction score
17
Points
3
Hallo, laat me wat inzichten met je delen voordat je je op het terrein van productie en handel begeeft: Handelen. Het is belangrijk op dit gebied. Als het niet je sterke kant is, moet je er niet eens aan denken om er in te stappen. Maar als je vastbesloten bent om erin te duiken, moet je de kunst van het acteren onder de knie krijgen en harder worden, vooral in de ogen van je collega's uit het bedrijfsleven. Ze moeten je zien als allesbehalve zwak. Maar houdt acteren alleen dit in? Absoluut niet. Op dit moment zit je in de fase van het verfijnen van zowel je financiële activa als je reputatie. Laat niemand zich in je persoonlijke leven verdiepen. Het is net zoiets als een dubbelleven leiden: een leven waarin je een meedogenloze ondernemer bent en een leven waarin je vriendelijkheid, medeleven en respect uitstraalt. Reserveer die laatste persoonlijkheid alleen voor je familie en naaste vertrouwelingen. In wezen onderschatten sommige mensen de ernst van deze zaak. Ik heb het niet alleen over de gevaren om opgepakt te worden als je een dubbelleven leidt; ik beweer eerder dat je ondergang en uitbuiting voor financieel gewin moeiteloos zullen verlopen dankzij je transparantie. Zoals het spreekwoord zegt: "Wees mysterieus, laat je vijand zich over jou verbazen." Wat zijn hiervan de gevolgen? De implicaties zijn dat je alles kunt bereiken wat je maar wilt en de gedachten kunt manipuleren van wie je maar wilt. Dit staat in schril contrast met het feit dat je een drugsdealer of fabrikant bent, waar je in een enkel licht wordt gezien - als een drugsdealer. Dit kan jonge geesten verbijsteren, maar naarmate je volwassener wordt, zul je, ervan uitgaande dat je niet gevreesd wordt, merken dat je alleen omringd wordt door de drugsgemeenschap. Hier ligt het enige onderscheid tussen jou en de behoeftigen in je bezit van onderdak en rijkdom, maar je maakt inherent deel uit van dezelfde gemeenschap. Op dit moment ben ik in het bezit van zo'n substantiële hoeveelheid rijkdom dat mijn geldtelmachines zouden haperen en niemand op de hoogte zou zijn van de bron van mijn inkomsten. De reden hiervoor is dat ik prioriteit gaf aan het cultiveren van mijn reputatie voordat ik me in de drugshandel begaf. Er zijn talloze manieren om je reputatie op te bouwen en hoewel sommigen denken dat het moeilijk is om die te bereiken, is het tegendeel waar. Je hoeft alleen maar alle vooropgezette ideeën opzij te zetten en na te denken over wat je wilde bereiken voordat je begon met het produceren van drugs, en ijverig te werken aan de verwezenlijking ervan. Verdiep je tegelijkertijd in je alternatieve wereld. Tot slot wil ik iedereen bedanken die betrokken is bij dit platform. Met vriendelijke groet, DAX
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Bedankt voor het delen met ons, het is een belangrijk punt, alles wat we nodig hebben om onze acteerkunst te verbeteren ....
Nogmaals bedankt...
Gus...
 
  • Like
Reactions: vis

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Zeer goed geschreven
 
  • Like
Reactions: vis

InnocentBystander23

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 14, 2023
Messages
23
Reaction score
10
Points
3
Evangelie! Preek, broeder!!!
 
  • Like
Reactions: vis
Top