15 mei 2022 In El Salvador heeft de politie 50 kilo cocaïne in beslag genomen tijdens een inval in een drugslab.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
60Cn3w7N28

Tijdens het onderzoek naar een criminele organisatie ontving de politie informatie over verdachte activiteiten in een huis in de buurt van Santa Cruz. De locatie werd bepaald na het uitwisselen van gegevens met teams van het politiebureau Nordeste de Amaralina.

Op 15 mei deden agenten in burger een inval in een huis in de wijk Santa Cruz in El Salvador en ontmantelden een laboratorium dat gebruikt werd voor de verwerking van cocaïne. Bovendien namen politieagenten 50 kilogram van de drug, met een waarde van 1,5 miljoen dollar, in beslag. De politie meldde geen arrestaties.
KBh4fSjNwi

Ze vonden ook een hydraulische pers, twee witte vaten met chemicaliën, een mixer, stickers, plastic containers en andere accessoires die gebruikt worden bij de productie van de drug.

Al het in beslag genomen materiaal zal worden overgedragen aan het Tech Police Department. Op dit moment wordt het onderzoek voortgezet om de betrokkenen bij de productie van de drug op te sporen en te arresteren.

Bron: https://g1.globo.com/ba/bahia/notic...do-para-o-trafico-de-drogas-em-salvador.ghtml
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18
Wow wat een puinhoop.
 

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8
Hoe wordt cocaïne gemaakt?
Is het gewoon extractie van alkaloïden, of werken sommige laboratoria met tropaanderivaten?
Ik ben geïnteresseerd in synthetische cocaïne, hoe zuiver ik het exacte isomeer?
Is synthetische cocaïne echt of niet?
Kunnen kartels me onthoofden als ik dat doe?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
679
Points
93
Synthetische cocaïne is erg moeilijk te synthetiseren. Het wordt het best vervangen door mephedrone.
 

Marocamora

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 4, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Alsjeblieft, heeft mephedrone een tongverdovende eigenschap zoals cocaïne?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,417
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Synthetische cocaïne bestaat echt en is in omloop. Ik schat dat het misschien ¼-½% van de wereldwijde voorraad vertegenwoordigt.
½% van de wereldwijde voorraad vertegenwoordigt. Ik heb het 2 tot 3 keer gezien op Drugs-data.org in 5 jaar gegevens. Het is gemakkelijk te identificeren door ms/gc omdat het de biologische precursoren mist die gewoonlijk in cocaïne worden gevonden. Er zijn 10 syntheseroutes op Google scholar, maar ik denk dat verschillende daarvan inactieve enantiomeren opleveren. Iemand moet heel erg goed zoeken om zelfs maar de actieve configuratie te herkennen.
 
Top