MDA VAN HELIONAL - VOGELVERSCHRIKKER METHODE

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
42
Reaction score
21
Points
8
Kent iemand de rest van dit recept? Het is een beroemde synthetische route, ik heb het einde nodig, het deel van de hofmann-herschikking waarbij TCCA wordt gebruikt om de MDA te vormen. Alvast bedankt.

volg hieronder:




100g
Helional (100g ~92ml)
Hydroxylamine HCl (36,93g)
DMSO (500ml)
NaOH (21g)
H2O2 30% soln (ph 7.5-7.
8)
(600ml)

Helional massa: 192.21g/mol
Hydroxylamine.HCl massa: 69.49g/mol

Aldehyde (.52mol, 100g) werd toegevoegd aan een oplossing van Hydroxylamine HCl (.53mol, 36.93g) in DMSO (500ml). Deze oplossing werd vervolgens gedurende 90 minuten verwarmd bij 85-90* boven heet/kokend water onder krachtig roeren [zorg ervoor dat RBF open top is]. Na het verwijderen van de warmte werd de oplossing op een roerder laten staan tot de temperatuur ~80* bereikte, en waterige NaOH werd toegevoegd** tot een pH van 10 werd bereikt (toevoeging van NaOH-oplossing veroorzaakt rook en verdonkering van de oplossing. Scherpe verandering in pH genoteerd). [Optioneel werd 6 g zuiveringszout toegevoegd als pH-buffer.] Vervolgens werd bij 70*+ 500-600 ml geneutraliseerd 30% H2O2 druppelsgewijs toegevoegd door een toevoertrechter, waarbij de temperatuur onder 95* werd gehouden en de pH werd gecontroleerd om deze tussen 9-10 te houden (voeg indien nodig 10% NaOH-oplossing toe). Na voltooiing van de toevoeging liet men de reactie roeren tot de gasevolutie en exothermie waren gestopt. De resulterende lichtgele oplossing werd in een pyrexschaal gegoten bij ongeveer 50*, en in een koelkast van 0* gezet en een nacht laten staan. De resulterende kristallen werden vacuüm gefiltreerd en gewassen met water. Opbrengst kwantitatief. (Je zou sprankelende witte amidekristallen moeten hebben, misschien met een vleugje geel dat eraf zou moeten gaan in een wasbeurt met water).

Redenen voor een lage opbrengst kunnen zijn: oververhitting van je hydroxylamine/DMSO (alles boven 100* begint geel onzuiver amide/lagere opbrengst te veroorzaken) en niet genoeg H2O2 toevoegen in het juiste pH-bereik.
 

eddycordon

Don't buy from me
New Member
Joined
May 21, 2023
Messages
27
Reaction score
13
Points
3
u hebt het ooit gemaakt?
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
42
Reaction score
21
Points
8
Ik niet, maar verschillende clandestiene labs in mijn land maken MDA via deze synthetische route.
 

eddycordon

Don't buy from me
New Member
Joined
May 21, 2023
Messages
27
Reaction score
13
Points
3
Waar heeft u deze synthese gevonden?
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
42
Reaction score
21
Points
8
In een werk van de Braziliaanse politie dat op internet is bijgevoegd met het geassembleerde laboratorium en een deel van het recept dat met de hand is geschreven, en in een ander forum op het darkweb. Het is een eenvoudige route die veel clandestiene laboratoria gebruiken voor de productie van MDA.
 

Unclejoe007

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 25, 2022
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
Als iemand dit heeft geprobeerd, laat ons dan alsjeblieft weten hoe het is gelukt!
 

kharpa177

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
58
Reaction score
20
Points
8
bro ik weet dat ik je er een teken over kan geven voeg me toe op telegram: kharp12
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
42
Reaction score
21
Points
8
Ik heb al het volledige recept bro, ik was succesvol
 

Regis Kimble

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 28, 2023
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
Waar kan ik het volledige recept vinden? Two Dogs gaf me belabberde opbrengsten, nooit boven de 40%.
Ik heb het gevoel dat een reductieve aminering met titaniumtetroxide een goede test zou kunnen zijn...
Wat denk je?
 

Regis Kimble

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 28, 2023
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
Wat wordt 30% H2O2 geneutraliseerd; hoe kan men een base "neutraliseren" en zich toch als base gedragen?
 
Top