MDMA en seks

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
MDMA - Een van de populairste stoffen voor seks. Wat moet je weten over de nabijheidsvergiftiging door MDMA? Hoe acute hoeken te vermijden, en het is aangenamer om seks te maken, maar niet om zichzelf extra problemen te regelen? - Hieronder zal ik alles achter elkaar vertellen.

ALGEMENE INFORMATIE
Effecten en gevolgen

Het gebruik van MDMA tijdens de seks kan de volgende positieve effecten hebben: - Toename van het libido en seksuele neigingen - De meest openhartige gesprekken tussen partners waardoor ze elkaar beter leren kennen en naar een nieuw niveau van wederzijds begrip kunnen gaan - Vrijheid, een mogelijkheid om gewone kanten van seks te kiezen - Empathie die tot uiting komt in sterkere gevoelens voor de partner/partner waardoor er sterkere emoties uit nabijheid kunnen komen - Euforie die emoties uit intieme nabijheid versterkt - Verlenging van de tijd van geslachtsgemeenschap Het is mogelijk om negatieve effecten te onderscheiden: - Afwezigheid of ontoereikendheid van een erectie tijdens de werking van de stof - Afname van het libido enkele dagen tot enkele weken na het gebruik - Bijwerkingen van lichamelijke activiteit MDMA is vooral geschikt voor seks met een geliefde voor wie je gevoelens hebt. Het effect van de drug is over het algemeen gericht op het plezier van de partner en vervolgens op "dierlijke instincten". Daarom kan de seksuele nabijheid onder MDMA worden gekarakteriseerd als lange liefkozingen met periodieke seks. Empathie, emotionaliteit, volledige openheid - dit alles kenmerkt zo goed mogelijk het effect van deze stof.

AANBEVELINGEN
Nu je er zeker van bent dat je geen contra-indicaties hebt voor het gebruik van MDMA, is de volgende stap de aankoop. Om vele redenen raad ik aan om te stoppen met de keuze voor kristal-MDMA, maar niet voor ecstasy tabletten. Bovendien - deze stof houdt niet van "dogon", daarom gebruik je het maar één keer in de benodigde dosering.

Gebruiksaanwijzing
MDMA voor seks, maar ook voor andere doeleinden, mag oraal gebruikt worden. Intranasaal en intraveneus zijn theoretisch wel te benaderen, maar voor deze stof hebben ze niet de voorkeur.

Dosering
De optimale dosering is 100-150 mg MDMA. In grotere hoeveelheid te accepteren, is er geen zin om de reden dat
je waarschijnlijk gewoon niet voor de seks komt en ook de risico's op het ontstaan van bijwerkingen aanzienlijk toenemen. Wat tabletten betreft - gemiddeld is één tablet voldoende voor één persoon, maar ik raad aan om voor het kopen de reacties te lezen en de structuur van een tablet te leren kennen.

Timing
Na oraal gebruik van MDMA begint de werking vaak 30-60 minuten later. Ik raad niet aan om meteen te beginnen met seks. De beste tijd hiervoor is een paar uur na het gebruik. Dan passeert de piek van het "smerende" effect. Deze twee uur kunnen worden besteed aan strelen, dansen of praten.

Combinaties
MDMA is de stof die wordt aangeraden om solo te gebruiken, maar er is één uitzondering. Candy Flip is een klassieke combinatie waarbij eerst de acid, en twee tot vier uur later MDMA in een dosering die twee keer zo klein is, wordt geaccepteerd. Deze combinatie heeft een aanzienlijk aantal bewonderaars, maar er zijn niet genoeg gegevens over chemische seks met deze combinatie. Naar mijn persoonlijke mening - niet de meest geschikte combinatie voor liefdesspelletjes. Geschikt voor personen die op één dag verschillende en zeer ongewone gevoelens van intieme nabijheid willen combineren.

Problemen met een erectie
Een dergelijk probleem bestaat. Dan is de dosering hoger - vooral erectiestoornissen komen tot uiting. Bij de uitgang bij sommige gebruikers wordt het probleem zelfstandig opgelost, maar meestal is farmacologische ondersteuning nodig.

GEVAAR
De stof kan potentieel gevaarlijk zijn. Het is noodzakelijk om de dosering in acht te nemen, de aanbevolen gebruiksaanwijzingen te gebruiken en gevaarlijke combinaties te vermijden. Kan de reden worden van verlies van interesse in seksuele nabijheid zonder gebruik van psychoactieve stoffen. Er doen zich vaak gevallen voor waarin mensen onder invloed van deze stof hun omgeving overmatig informeren - overweeg dit voordat je deze stof als koppel accepteert. Ontwenning van MDMA kan worden gevolgd door verlies van interesse in seks en ook door een algemene depressieve en apathische toestand.

CONCLUSIE
Een van die stoffen die het intieme leven met succes kan gebruiken om paren te veranderen. Bovendien is het gebruik van
MDMA in de liefde in staat om een aantal psychologische problemen op te lossen - het zal voor jullie eenvoudiger zijn om je volledig voor elkaar open te stellen. Een dergelijke praktijk is in staat om stervende relaties te redden en nieuw leven in te blazen. Opgemerkt moet worden dat er bij alle voordelen nog een aantal tekortkomingen zijn, waarover ik hierboven heb proberen te schrijven.
 
Last edited by a moderator:

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Ik heb een paar keer seks met MDMA geprobeerd in een matige (gezien mijn gewicht en metabolisme) dosering van 200-220 mg, en het bevalt me goed.
Als ik het inneem, is mijn erectie sterk genoeg en groeit de gevoeligheid naar een heel ander niveau, onbereikbaar onder normale omstandigheden. Maar ik kan niet klaarkomen - het probleem.
 

bum1esh

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 28, 2023
Messages
7
Reaction score
4
Points
3
Ik heb het gebruikt, echt Het voelt alsof je in een zwembad van warm orgastisch water zwemt met iemand anders, die gelukkig gevangen zit in jouw sneeuwbol van genot.
 

wiserthanearlier

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 31, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Mdma seks is geweldig. Belangrijk om tijd na opkomen en vroege piek.
Gbl is geweldig in combinatie - dit vereist kation. Moet veilig doseren.
 
Top