Mdma kristal/rots

johntravolta21

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Weet iemand hoe deze kristallen worden geproduceerd? De labo's kristalliseren zeker niet opnieuw in water en wachten 3 dagen, deze kristallen zien er heel anders uit dan water rex kristallen. Smelten levert zeker geen verkoopbare kristalstenen op. Heeft iemand ideeën?
SWTkIHec7V
34Nlc2m6Tz
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Verkrijg de vrije base en destilleer deze in fracties in een vacuüm, zodat je de zuiverste vrije base krijgt. Van de zuivere vrije base krijg je een poeder en kun je zuivere kristallen kweken.
 

johntravolta21

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Kristallen vind je niet leuk, anders had ik de vraag niet gesteld.
 

johntravolta21

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
De zuiverste Rex bestaat uit kleine ruitvormige kristallen, die samen één groot kristal vormen. De kristallen op de foto zijn niet van rex
 

malbona kato

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 19, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
waarschijnlijk infraroodverwarming gebruikt.
Dergelijke cr bevat ook wat water, zo'n 5-6% denk ik.
 

johntravolta21

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Je denkt dat water verdampt naast de verwarming. Telkens als ik dit probeer, krijg ik een kristallaag bovenop die het water vasthoudt.
 

johntravolta21

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Ja, ik zie veel kristal met dat soort vochtgehalte, soms zelfs hoger.
 

Sig

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 30, 2023
Messages
42
Reaction score
27
Points
18
base oil acetone hci 4 days freeze you get it.... we make like that every liter base oil 2,5 liter acetone hci till ph 5,5..

cola is vies aqua is schoon wij maken champagne...
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
De vorm van de kristallen hangt sterk af van of je waterige of watervrije omstandigheden gebruikt bij het aanzuren. In het eerste geval hebben de kristallen een gehydrateerde vorm (watermoleculen zijn ingebouwd in de structuur). Het tweede is de verzadigingsgraad van het gebruikte oplosmiddel (of hun mengsel) en de temperatuurregeling, de aan- of afwezigheid van roeren tijdens de kristallisatie. En zoals hierboven vermeld, is de zuiverheid van de base een belangrijke factor.
 
Top