mdma freebase en kristallisatie

CharmingKid

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 6, 2022
Messages
13
Reaction score
0
Points
1
Ik heb dus geprobeerd om mdma te krijgen in Al/Hg amalgaammethode uit PMK en methylamine en ik weet niet zeker wat ik verkeerd heb gedaan. Na 6 uur probeerde ik de mdma vrije base te extraheren met 25% NaOH oplossing en ik moest er 100 ml van gieten totdat ik een verandering in de consistentie en een laag gele vloeistof opmerkte (de eerste 3 foto's van links). Na de extractie met NaOH-oplossing en isopropanol verdampte ik de IPA onder vacuüm en deed ik de zuur/base extractie met DCM en ik kreeg wat vloeistof met de juiste kleur bruin, maar het leek meer op water, niet op olie (de 4e foto), maar ik hield het toch en probeerde het te kristalliseren met HCl, aceton en xyleen en in het begin leek het erop dat ik kristallen zou krijgen, maar uiteindelijk kreeg ik iets dat leek op bruin poeder (de 2e foto van rechts).
Iemand een idee waar ik de fout in ging?
 

Attachments

  • 7muzKbQnLo.jpg
    7muzKbQnLo.jpg
    68 KB · Views: 208
  • 0mKXV5q6zU.jpg
    0mKXV5q6zU.jpg
    108 KB · Views: 188
  • hNDq1BZtiM.jpg
    hNDq1BZtiM.jpg
    61.1 KB · Views: 165
  • ZEFOCwQnIa.jpg
    ZEFOCwQnIa.jpg
    74.1 KB · Views: 172
  • qeWJTuix0Y.jpg
    qeWJTuix0Y.jpg
    81.4 KB · Views: 182
  • g1PovzIjdJ.jpg
    g1PovzIjdJ.jpg
    77.1 KB · Views: 190

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Controleer eerst, voordat je verder gaat, of het bruine product dat je hebt verkregen voldoet aan de kenmerken van het product, geur, smaak en smeltpunt...als het mdma hcl is en het niet een of ander natriumzout is of andere zouten die gevormd kunnen worden door een mislukte synthese. los het residu op in kokende methanol en laat de oplossing afkoelen, het zal zeker hard kristalliseren, ga in dat geval verder met een standaard opruiming en volg met een tweede herkristallisatie en je zult het gewenste product verkrijgen.
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
smaak??? Waar moet het naar smaken?
Qua geur heeft het die vieze mdma geur als root beer.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Controleer of de smaak echt bitter is en of je het smeltpunt kunt controleren en vergelijken, als de smaak bitter is en je doet denken aan de mdma die je hebt geconsumeerd, heb je zeker vuile mdma hcl, nu schoonmaken en herkristalliseren moet genoeg zijn, hou van de geur blijkbaar ruikt het als het gewenste product, daarom is de synthese zeker gelukt. tijd en oefening zullen je betere resultaten geven. een groet.
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Ja, ik heb 2 dagen geleden wat gemaakt dat zo rook. Ik kan echter niet tegen de geur.
Ik wist niet dat het bitter was, ik kan mezelf er niet toe zetten om dat spul te proeven.
 

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 27, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Heb je deze synthese al eerder gedaan, maar dan met nitromethaan in plaats van met methylamine? SWiM geeft veel meer de voorkeur aan Nitro. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik denk dat het een kwestie van mening is. Misschien de moeite waard om eens te bekijken.

Vriendelijke groeten,
Ali
 
Top