Mephedrone zuivering en kristallisatie

Juydail

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ik heb veel verschillende manieren gezien om meph op grotere schaal schoon te maken of om kristallen echt groot te maken om aantrekkelijk te zijn voor klanten. Maar mijn vraag is, welke oplossingen voor kristallisatie of wasmethoden zijn het beste voor het reinigen van kleine porties mephedrone die op straat zijn gekocht?

Het maakt me niet uit hoeveel tijd het kost of hoe groot het productverlies zal zijn.
Wat is de beste manier om de schoonste mephedrone te verkrijgen zonder dure laboratoriumapparatuur?

Misschien houdt de methanoloplossing voor kristallisatie meer vuil of cafeïne vast die de dealer heeft toegevoegd, of misschien is het wassen met pure aceton, of misschien is IPA-wassen beter, of misschien met allemaal na elkaar. Je krijgt het idee.

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
61
Er zijn een paar manieren om dit te doen, waarvan de meest gebruikte waarschijnlijk herkristallisatie is met een oplosmiddel zoals aceton. Voer het wassen meerdere keren uit voor het beste resultaat. Een andere variant is filtratie met actieve kool.