Question Kwiksalpeter ?

danil1398

Don't buy from me
Member
Joined
May 2, 2022
Messages
11
Reaction score
0
Points
1
Is er iemand die kwiksalpeter verkoopt hier op het forum?

Het is vermoeiend om helemaal op zoek te gaan naar thermometers en het zelf te maken. En we denken dat we hier een probleem creëren, zodat we altijd dezelfde sterkte verliezen, en als we het bereide kwiknitraat in de koelkast bewaren, denken we dat het na een paar dagen zijn eigenschappen verliest. We zijn op zoek naar Europa en het is nergens te vinden, ook niet op Amazon.

Dus als iemand kwiknitraat moet verkopen, zou hij het echt kopen, in ieder geval een beetje totdat er iets concreets komt in Europa dat we zelf kunnen kopen.

Of heeft Mercury iemand om te verkopen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Sommige mensen bestellen kwikschakelaars bij Amazon om Hg(NO3)2 te produceren, ook kwikchloride kan gebruikt worden in plaats van nitraat.
Loot aan amph synthese zonder kwik.
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Goede Dani.

Er is een Russisch bedrijf dat kwiknitraat verkoopt. Als je de naam wilt weten, kan ik je die privé geven. Ik heb een beetje gekocht en het kwam binnen 3 weken aan.

Maar uiteindelijk had ik het niet nodig omdat ik de synthese probeerde te doen met kwikchloride dat ik in Spanje kan kopen (als je uit Europa komt, kan ik het misschien naar je opsturen als je geïnteresseerd bent).

Kwikschakelaars vragen, thermometers gebruiken... is een manier die ik wilde vermijden, het leek me erg omslachtig als je goede producties wilt krijgen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Wanneer heb je dit gedaan? Ik heb gehoord dat er wat logistieke problemen zijn tussen de EU en Ru. Sommige mensen hebben problemen met de levering van daaruit.
 
Top