- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 5
Hallo, ik probeer harde, mooie scherven te maken door meth op te lossen in ethanol en wanneer het volledig is opgelost, moet het worden verwarmd tot 180°. Maar dat lukte niet, het stopte steeds bij 80° wei het kookpunt van ethanol. Is het mogelijk om voorbij het kookpunt te gaan?
Hoe dan ook, bij 80° heb ik geprobeerd er een glazen staaf in te doen en eruit gehaald om te wachten of het kristallijn zou worden. Dat deed het dus ik liet het afkoelen tot kamertemperatuur waar het er mooi begon uit te zien en na het afkoelen tot kamertemperatuur zette ik het 7 uur in de vriezer maar de kristallen zijn niet zoals ze eruit zouden moeten zien
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Wat is de oplossing?
Is de methode die ik gebruik geschikt?
Bedankt voor alle hulp
Hoe dan ook, bij 80° heb ik geprobeerd er een glazen staaf in te doen en eruit gehaald om te wachten of het kristallijn zou worden. Dat deed het dus ik liet het afkoelen tot kamertemperatuur waar het er mooi begon uit te zien en na het afkoelen tot kamertemperatuur zette ik het 7 uur in de vriezer maar de kristallen zijn niet zoals ze eruit zouden moeten zien
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Wat is de oplossing?
Is de methode die ik gebruik geschikt?
Bedankt voor alle hulp
Attachments
-
Xk6qBlPyi3.png2.7 MB · Views: 175
-
9LtizFdSa1.jpg367.5 KB · Views: 134
-
lDUTKEVIg6.jpg5 MB · Views: 142
-