[Meth] Wat betekent "slamming"?

ZACARIASKLK123

Don't buy from me
Resident
Reaction score
10
Ik heb gelezen dat mensen iv injecteren, boofing = kont, maar slamming?

Ik las ook enkele artikelen online dat ratten intramusculair/subQ worden geïnjecteerd, waarom volgen mensen die route niet? Komt dat door de vulstoffen die in street meth worden gebruikt?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666
Injecteer straatdrugs nooit intramusculair. Simpelweg omdat er gevaarlijke onzuiverheden en bijbehorende nadelige effecten kunnen zijn.
Dit geldt niet alleen voor meth, maar ook voor andere straatdrugs.

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Reaction score
25
Er is een zeker gebrek aan informatie over de juiste toediening van stoffen, niet alle mensen die methamfetamine gebruiken weten dat het intramusculair geïnjecteerd kan worden, zelfs rokers weten niet dat het gesnoven kan worden.

Slam verwijst naar het geïnjecteerde gebruik van stoffen in een seksuele context (het hoeft geen meth te zijn), het is een minderheidspraktijk, maar wel ernstig bij sommige mensen. Er zijn ook mensen die synthetische cathinonen injecteren en door de bijtende werking daarvan verbrande aderen krijgen.

ZACARIASKLK123

Don't buy from me
Resident
Reaction score
10
Vervolgvraag: misschien is iemand er zeker van dat hij 99 - 98% meth heeft, met een ph van 7,4. Zou het intramusculair geïnjecteerd kunnen worden? Zou het intramusculair geïnjecteerd kunnen worden?

Als iemand op het punt stond om te injecteren, welke PH moet dan de gewenste zijn om te injecteren;

voor I.V. gebruik

&

voor intramusculair gebruik?

Zijn er verschillen tussen vrouwelijke en mannelijke zuurgraad of alkaliteit van het bloed?

ZACARIASKLK123

Don't buy from me
Resident
Reaction score
10
Kan MDMA of Methamfetamine vaginaal gebruikt worden? Werkt het als "boofing"?

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Reaction score
25
Elk deel van het lichaam waar je legale medicatie kunt aanbrengen, kan ook een psychoactieve stof absorberen ;)

Hoewel beide worden geabsorbeerd via het slijmvlies, hebben de wanden en het slijmvlies van het rectum en de vagina verschillende kenmerken. Houd er rekening mee dat een onevenwichtige vaginale flora kan leiden tot onregelmatigheden in de pH-waarde, waardoor het gemakkelijker wordt om infecties op te lopen. Aan de andere kant is het rectum een veilige route, zo veilig dat we baby's massaal medicijnen toedienen met zetpillen.