methamfetamine grote, middelgrote kookbegeleiding

valentinosmk4l!

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Amateur die de technieken van groot- enmiddelgrote schaal methamfetamineproductie van echte professionals met een snelle en beginnersvriendelijke opstelling/recept met de hoogste/zuiverste opbrengsten zoals gezegd in het begin. Ik ben een beginner die het licht opvat, maar met de juiste begeleiding en kennis van iemand ben ik een zeer snelle leerling die aandacht besteedt aan elk onderwezen detail en dit ook toepast. de juiste manier stap voor stap, zelfs als het moeilijker is dan de vereenvoudigde manier waarop jij de methode toepast. Dit is omdat het voor mij makkelijker is om te vertellen waar ik iets fout heb gedaan of welke delen van de methode ik kan aanpassen om het beste voor mij te werken.15kgs per week enige kennis over de hoeveelheden van elk chwmical die nodig zijn voor die grootte en operatie Wat is de opstartprijs van chemicaliën tot apparatuur die nodig is voor dat type operatie Uiteraard heb ik een mini-versie van mijn set up om batches te testen voordat ik zo groot ga en ook voor elke grote batch voor een testrun voordat ik een grote batch van die hoeveelheid doe terwijl ik oefen Ik wil graag de grotere set up ook bij elkaar krijgen. Alvast bedankt voor iedereen die bereid is om me wat van hun kennis te geven