Methamfetaminesynthese met P2NP (niet voor persoonlijk gebruik, alleen voor onderzoek!!)

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Hallo jongens!

Ik vond een meth synthese door P2NP dus ik deel het hier! :)

Ik herhaal: NIET VOOR PERSOONLIJK OF ILLEGAAL GEBRUIK, HET IS ALLEEN VOOR ONDERZOEK!!! /!\


Methamfetamine synthese:


Het grootste probleem bij de synthese van methedrine is het verkrijgen van de precursors.
Phenyl-2-propanon is de meest directe precursor voor zover ik weet en is
(helaas?) een gecontroleerde stof van lijst III. Het heeft geen
farmacologische activiteit en toch vond de DEA het nodig om het rond 1975 te reguleren.
De eerste synthese die ik zal geven gebruikt dit als uitgangsmateriaal. Op
is het nog steeds mogelijk om deze stof te vinden, weggestopt in opslagruimtes in veel
universiteiten die de stof vermoedelijk gekocht hebben voordat het gereguleerd werd.
Een vriend van me vond 500 ml gemaakt door Eastman Kodak in de voorraadkamer van
Princeton. Ik kocht 100 ml toen ik vele jaren geleden in Engeland woonde en deed
mijn eerste run ermee. De reactie kan in ongeveer 6 uur worden voltooid en geeft ongeveer 60% opbrengst.
ongeveer 60% opbrengst; ik ben bioloog, geen scheikundige, dus iemand die weet wat hij doet kan dat waarschijnlijk verbeteren.
zou dat waarschijnlijk kunnen verbeteren.

Reagentia:


1-fenyl-2-propanon : 20 gm


EtOH : 100 ml


Methylamine 40% in water : 100 ml


Aluminiumfolie : 20 gm


Kwik II Chloride: 150 mg


Reflux bovenstaand mengsel onder roeren gedurende twee uur in 500 ml rondbodemkolf.
Concentreer rxn mengsel onder verminderde druk bij kamertemperatuur. Giet over op ijskoud
KOH sol'n (60 gm in ongeveer 200 ml water). Bij deze stap kunnen grote problemen
gebeuren. Er komt veel warmte vrij. Voeg heel *langzaam* toe en bewaar in een
ijsbad. Hitte zal je product afbreken tot god weet wat en het zou zomaar op het plafond kunnen
op het plafond terechtkomen als je niet oppast). Extractoplossing met 125 x 3 ml
ethylether. Vang de organische laag op. Extraheer ether met 3N HCl 25 x 3 ml.
Voeg 30 ml 6 N NaOH-oplossing (koud) toe aan de zure oplossing, voeg meer toe als de oplossing niet erg basisch is.
niet erg basisch is. Extraheer de basische oplossing met 25 x 3 ml ether. Droog boven
watervrij natriumsulfaat, filtreer. Rotovap. uit ether (destilleer onder verminderde
druk als je chique wilt doen, maar het is niet absoluut noodzakelijk) en
Los opnieuw op in watervrije ether, 100-200 ml. Bellen droog HCl-gas (gemaakt mijn
daal conc. HCl op conc. zwavelzuur) door het mengsel en methedrine HCl
ppt. als wit pluizig poeder.



Filtreer meth en herhaal voor de tweede en derde oogst. De volgende oogsten kunnen roze of paarsachtig zijn en zijn farmacologisch nog steeds effectief.
zijn farmacologisch nog steeds effectief, maar ze zijn niet erg schoon. Ik hoop dat dit
was wat je zocht.



Ik herhaal: /!NIET VOOR PERSOONLIJK OF ILLEGAAL GEBRUIK, HET IS ALLEEN VOOR ONDERZOEK!!! /!\

 
Top