Methamfetamine via Leuckart-reactie

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
De groeten van forumleden

Omdat er niet genoeg informatie is over verhoudingen op een dergelijke molaire schaal, heb ik jullie hulp nodig!
Is er iemand die ervaring heeft met de Leuckart-reactie om Methamfetamine te produceren?
Kan iemand die ervaring heeft met een dergelijke schaal verhoudingen opschrijven voor NMF-P2P-FORMIC ACID, hoe de reactie te starten, langzaam en geleidelijk verwarmen of gewoon de temperatuur opvoeren tot 180 en 24 - 48 uur koken?
Welke verhoudingen van HCL of NaOH gebruik je dan in de hydrolise?
Wat zijn de verkregen opbrengsten als je laten we zeggen 1L P2P-reactie via deze methode uitvoert?

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Sorry, ik vergat te schrijven dat de schaal van de reactie 1L P2P is.
Dus ik heb verhoudingen nodig voor deze schaal als iemand bereid is om te helpen

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5

Hier ga je, misschien neem je hier een idee van, kan me niet voorstellen waarom je niet op dezelfde manier zou kunnen schalen, maar misschien heb ik het mis

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Bedankt, ik ken dit proces heel goed, maar Leuckart voor Amfetamine en Leuckart voor Methamfetamine is verschillend in chemicaliën en verhoudingen, dus ik zoek nog steeds iemand met ervaring om te helpen met de juiste verhoudingen, tijden en dergelijke.